שירות תיקונים למזגן גם בלילה

בקיץ הישראלי מרוב שחם בחוץ אפשר לבשל ביצה באוויר הפתוח.

הפיתוחים בשנים האחרונות הביאו לשינוי לטובה ביעילותם של מזגנים, ועם הנפילה הגדולה במחירים, הפכו המזגנים למכשיר חשמל אשר אפשר למצוא בכל חדר.

בא לכם על מזגן? עוד משתמשים במזגן שסבא-רבא התקין כשהיה צעיר? אולי בכלל עוד אין לכם מזגן והייתם מעוניינים לשדרג את הבית עם יחידת מיזוג אויר חדשה? כל מי שאי פעם רכש מזגן יודע שהחנויות מלאות בסוגים רבים של מזגנים, מפירמות שונות, בטכנולוגיות עם שמות ארוכים, ובעלי דירוג אנרגטי ומספר כוחות סוס כזה או אחר. אז כיצד עושים סדר בבלגן?

הרוב הגדול של המזגנים בימינו הם מסוגי מזגן מפוצל עילי או מזגן מיני מרכזי. כאשר רוכשים מערכת מיזוג אוויר אפשר לקחת מזגן מיני מרכזי אחד אשר ימזג את כל חלל הבית או על מזגן עילי מפרד בכל חדר. ברוב המקרים עדיף לבחור במזגן מפוצל עילי בכל חדר שהרי מזגנים מפוצלים עיליים מפעילים מזגן קטן בכל פעם שנכנסים לחדר וכך משיגים חסכון משמעותי בחשמל.

חשוב מאד לברר מהי התפוקה שהמזגן נותן, זו נמדדת במידות של BTU ולא במידות כוח סוס כפי שחושבים רבים. BTU מתאר את הספקו, וכעקרון ככל שה-BTU מצויין במספר גבוה יותר, כך המזגן פועל בעוצמה רבה יותר. לפני שאתם קונים בררו מהן מידות החדר שבו יותקן המזגן ובחרו את המזגן על פי הנוזסחה: כ-800-1000 BTU על כל עשרה מ'ר. מומלץ להתייחס לדירוג היעילות האנרגטית של המזגן שאתם קונים, שמסומנת באותיות A עד G, כש-A היא הדרגה הכי חסכונית בחשמל.

ובמידה והתקציב שלכם גבוה, אולי כדאי לכם לשקול לרכוש מזגן Inverter. מזגנים מטכנולוגיית אינוורטר פועלים בדרגות שונות של תפוקה לפי התנאים השוררים בחדר בזמן נתון ומביאים לפעולה יעילה לאורך זמן אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל. בנוסף על החסכון בחשמל, טמפרטורה יציבה בתוך הבית אף מוסיפה לבריאות טובה.

אז אם אתם מעוניינים בנושא המזגנים חזרו בהקדם וקראו את המאמרים הבאים בנושאים:

תיקון מקרריםתיקון מזגניםשירות תיקונים למזגןשירות תיקונים למקרר.

קריאה נעימה

כתיבת תגובה