שכירת מאמן עסקי בזמנים קשים


לא נשאר לך כסף לחו"ל? בהנחה שאתם חשים שהחיים "המיוחדים" שלכם ממש לא זורמים לאן שכיוונתם ושמעבר לזה, אתם ברוב הזמן מוגבלים מבחינה תקציבית למרות שאתם מרווחים משכורת גבוהה, כדאי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת עזרה בכל הקשור לתקציב.

יועץ ארגוני, התחלה נהדרת!

יש מספר גדול של טיפים וכלים שיש מצב שיסייעו לכם בכל הנוגע לאיזון המצב הפיננסי. לפני הכל, הדבר החשוב ביותר הוא להיות ריאליים ולהכיר את המגבלות התקציביות שלכם. דברים כמו: גג ההכנסות שלכם, הוצאות סדירות, הוצאות משתנות ובזבוזים ובילויים, וע"פ רכיבים אלו לפעול בצורה חכמה. להלן דוגמה-

הכנסות- משכורת של 4500 ₪

ההוצאות הסדירות שלכם- משכנתא של 2200 ₪, שכר לימוד לילד 560 ₪, חוגים לילדה 320 ₪

דברים שלא ניתן בלעדיהם – הוצאות רכב 450 ₪, בגדים לתינוק 75 ₪

רק אחרי שנחסר את מרכיבי ההוצאות מהסעיף של ההכנסות נוכל לדעת כמה מתאפשר לנו לבזבז. בהתאם לתחשיב שביצענו נפעל ביום יום ולא הפוך, כפי שמרבית האנשים עושים.

במידה שאתם לא כולכך טובים בחישובים, מומלץ בחום שתשקלו לעומק את אחד מהיצע השירותים הקיימים בעולם הזה של חשבונאות פיננסית, כמו – יעוץ פיננסי, חשוב להדגיש ששירותים אלו מותאמים גם למשפחות וגם לחברות קטנות.

בכל דרך שתבחרו- להעזר בשירותי ייעוץ פיננסי או להתסדר לבד, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמחייבים התייחסות מיוחדת לנקודה הפיננסית. מצבים שונים כמו: גירושין או לימודים. מצבים מסוג זה מתאפיינים בשינוי יחסית משמעותי של ההכנסה ו/או של שגרת ההוצאות לתקופה ארוכה.

בהתאם למה שהסברנו במאמר, יש מספר אפשרויות שיכולות לעזור לאנשים להתנהל כלכלית בצורה אינטליגנטית , הקטע המהותי הוא לנסות להבין לאיזה שירות אתם זקוקים. למתעניינים בתחום קראו עוד באתר .

טיפ חזק ואיכותי בהתנהלות פיננסית נבונה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שאומרים "יהיה בסדר" וגם "אל דאגה אני מבין" אלא להיות ערניים וממש לדעת מה משתנה בסיבבתכם בנושא שוק ההון.

נקודת קטנה לסיום, היה ואתם לא ממש בטוחים מה אתם רוצים, או עם עולות לכם התחבטויות אחרות", "כדאי ומומלץ לכם להיכנס לאתר שלנו ולקבל מענה מקצועי.

כתיבת תגובה