שליחויות – סוגי משלוחים עסקיים

חברות ובתי עסק רבים משתמשים כיום בשירותי שליחויות  מגוונים והטובות שבחברות השליחויות אף  מציעות  ממשק  אינטרנט  מחוכם בו יכולות  חברות לנהל חשבונות משתמש, להדפיס  חשבוניות ובדוק אחר מצב המשלוחים שלהן בכל רגע נתון.

אז אילו סוגי שליחויות נפוצים בקרב בתי עסק?

שליחויות משפטיות
שליחויות משפטיות הן תחום משלוחים פעיל במיוחד. כאשר משרד עורכי דין זקוק לשירותי משלוחים של מסמכים משפטיים עליו לפנות אל חברת משלוחים אשר מתמחה בתחום ומסוגלת לבצע פתיחת תיקים בבתי משפט, צילום תיקים משפטיים, החתמת מסמכים בבתי משפט, לשכות הוצאה לפועל וערכאות משפטיות, ביצוע מסירות משפטיות.

הפצה ושילוח
הפצה של מוצרים, מכתבים, חבילות ומוצרי צריכה הוא אחד התחומים בו עסקים משתמשים בצורה תדירה. קחו לדוגמא רשת מוצרי מזון אשר זקוקה לשירותי הפצה יומיומיים. אותה רשת יכולה להחזיק מחלקה של שליחים אך זוהיא שגיאה כלכלית שכן מעבר למשכורות של השליחים שיעלו יותר מהשליחויות עצמן יש הוצאות נלווית כמו ביטוח, הקמת מערכת מידע שתתמוך במידע על השליחויות וכו'. במקום פונות רשתות מזון, חברות פרסום ועוד אל חברת שליחויות איכותית ויוצרת הסכם עבודה. כך יכולה החברה לנהל חשבון באתר החברת שליחויות ולנהל מחלקת שליחויות מבלי להחזיק שליח אחד.

הפקדות לבנקים עבור עסקים
כולנו (או לפחות רובנו) עמדנו בתור בבנק וראינו שליח מגיע עם מעטפה, הולך ישר לטלרית ומשאיר הפקדה של בית עסק. עסקים רבים זקוקים להפקדה יומית או שבועית וחוששים להשאיר את מלאכה זאת בידי עובד חברה ולכן פונות אל חברת שליחויות. חברת שליחויות מנהלת מסלול הפקדות עבור עסקים רבים בארץ ולצד העובדה שכל משלוח מבוטח אתם בתור בעלי העסק תוכלו לעקוב אחר המשלוח בקלות באינטרנט ולראות מתי בוצעה ההפקדה, לשמור על מספר משלוח וליצור קשר עם מרכז שירות עם כל שאלה. זהו יתרון משמעותי עבור עסקים וכך הם יכולים להסיר עוד מטלה מהסדר היומיומי העמוס גם ככה של עסק בישראל.

ניתן לראות בקלות כי השירותים אותם מציעות חברות שליחויות רחב בהרבה ממה שנהוג לחשוב וכי תוכלו למעשה להזמין כל שירות עבור החברה שלכם. התפתחות הטכנולוגיה ואתרי אינטרנט אל זירת העסקים הפכה את ניהול המשלוחים שלכם לקלה מאי פעם בעזרת ממשק ניהול משלוחים אשר הטובות שבחברות השליחויות מציעות באתר שלהן.

המידע באדיבות:
רצ פלוס שליחויות

כתיבת תגובה