שמות לתינוקות שיגרמו לכולם לקנא

רוצים את האירוע של השנה? כולם מפנטזים על חגיגה בלתי נשכחת, אבל מה באמת אורחים זוכרים מארוע? החליפה והשמלה, איכות האוכל שהוגש, השירות, ובמיוחד את המארחים. אולי תופתעו מהמימצאים, אבל להרבה מאוד מהאורחים אותם דברים הם החשובים, ועל המרכזיים נשתדל לשים דגש נוסף.

בחירת המקום

המקום שבחרתם מוכרח לשקף אתכם ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה יוקרתית תעיד על יחודיות, חתונת בריכה תקרין תמימות, אולם או גן מדהים יעיד על עושרכם בעוד שגן או אולם אירועים צנוע ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על אירוע מלכותי ויוקרתי, אבל לעיתים שהתכנון מסתיים קולטים בעלי הארוע כי זה לא מה שהם קיוו לו. אז לפני ששוכרים אולם או גן חשבו בהיגיון אם האולם הזה באמת תואם את רצונותיכם .

מה אוכלים באירוע?

הסתיימה ההתמודדות עם שמות לתינוקות? בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים המרכזים ביותר הוא האוכל שיוגש באירוע. זה אולי נשמע ראוותני, אבל מרבית האורחים רוצים מאוד ליהנות ומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו בארוע.

לפני בחירת האוכל תנסו לחשוב מיהם המוזמנים שיתפסו את הנתח הגדול ביותר בחגיגה שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי, כי אז עדיף שתלכו על תפריט פשוט יותר. במידה ומדובר באנשים צעירים מהדור החדש מומלץ לשקול מנות גורמה, אם זאת בכלל חגיגת יום הולדת והרוב יהיו בה ילדים צעירים אז לבטח כדאי לבחור באוכל פשוט הכולל ההמבורגרים קטנים, פיצות ועוד.

ברוב המקרים אי אפשר לרצות את כולם, בגלל זה כדאי לשלב מזון מורכב ופשוט, מסחרי ויחודי. כך יהיו למרבית המוזמנים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכומו של דבר, כדאי שיהיה גיוון של אפשרויות מאשר רק מנות בודדות.

עיצוב המקום

אם נותר לכם מעט זמן ואתם מעוניינים ליצור רושם על מרבית האורחים, תחשבו על קונספט מקורי, משהו מיוחד וחדשני ובמיוחד משהו שנראה לכם שחשוב שהאורחים יבינו. בדומה לבחירת האולם, גם כן העיצוב היחודי הוא מרכזי לכולם.

בכל מה שקשור בזה לחלוטין אין גבול לדמיון; אפשר ליצור הכל, או, לדוגמה, להדגיש דברים ספציפיים; צבע (אירוע בלבן, להדגיש רק צבע אחד), נוף מלאכותי (חול-ים ודקלים) סידורי פרחים וכו', רק תיתנו לדמיון שלכם להפליג. ידוע שלעיתים שטקס אישי הופך לגם הארוע המשפחתי של המשפחה, לכן במיוחד בנושא זה, זה מקומכם להביא את היחוד שלכם.

מה בדבר שירי חתונה?

הדרך הכי קלה ביא לרצות את כל בני המשפחה, אך אל תשכחו לשנייה שבסוף היום זה האירוע שלכם. היה ויש נושא שאתם לא רוצים לוותר עליו אף שהוא, מפריע להורים, היו נחושים. תסבירו לכל מי שצריך בצורה הכי פשוטה שאפשר שזה בכל מקרה הקביעה שלכם. הקשיבו לתחושת הבטן ובחרו בדבר שהכי משקף אתכם.

אתם, עדין צריכים עוד מידע בנושא הנושא קראו כאן עוד ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה