שמלות כלה במחיר שפוי


חליפת חתן זה קל, מה שמסובך זו השמלה. אחד הימים החשובים בחיים, ואולי החשוב מכולם, הוא היום שבו מתחתנים – זה יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעיר, אשר באים לחגוג ביחד את אהבתם ולהביע את התחייבותם באופן פומבי להפוך את חייהם לאחד לעולמים.

באירוע משמעותי שכזה את וודאי מעוניינת להיראות מצוין, ומה יכול להיות יפה יותר משמלת כלה גרנדיוזית, שנותנת לכל אשה להיות נסיכה?

איך בוחרים שמלה? מה העלויות? אילו אופציות עומדות בפניך? מעוניינת למצוא שמלות כלה? רוצה אינפורמציה בנושא עיצוב שמלות כלה? הגעת למקום הנכון:

מחיר בסיס של שמלת חתונה ממעצב הוא כ-5,000 ₪, אבל עבור רבים סכום זה אפילו לא מכסה את הזר. השכרת שמלת חתונה עולה כ-20-30 אחוז פחות מקנייתה, ובהפרש כה קטן, ברוב המקרים כדאי יותר לרכוש את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

קטלוג שמלות כלה – מספר טיפים.

רוצה למצוא סלון כלות, מעצב או מעצבת טובים? בקשי המלצה מחברות שהתחתנו במהלך התקופה האחרונה (אבל לא לפני עשרים שנה), ונסי למצוא קטלוגים מטעם המעצבים הרלוונטיים כדי להתרשם אם מגוון השמלות שלהם נאות בעיניך.

היעזרי בקטלוגים השונים, אך השתדלי לחשוב עליהם כהנחיה כללית ולא יותר מכך, לטובת התוודעות עם הדגמים הקיימים בשוק, לבחירת סגנון וגזרה וכדי לקבל רעיונות לעיצוב השמלה שלך.

מאוחר יותר הגיעי לסטודיו, עדיף לביקור מתואם מראש, כדי שיתנו לך את תשומת הלב המלאה.

בשלב זה, שאלי את עצמך: האם המעצבת או המעצב משתדלים לבלות איתך די זמן, או האם את מופנית לאנשי צוות אחרים? האם הם מקבלים את הערותייך? האם השירות איכותי? כיצד תתארי את היחס ללקוחות האחרות? האם המחיר הוא כזה שתוכלי לעמוד בו?

כמו כן שאלי אם את זכאית לקבל שירותים נלווים, כאיפור לפני החתונה, שהרי הדבר יכול לחסוך לך הרבה לחץ, זמן והוצאות מיותרות. יש מקומות מסויימים אשר לוקחים שירותים אלו צעד אחד הלאה, ומוסיפים על הבסיס גם טיפולי ספא, ג'קוזי ושאר פינוקים אשר הופכים את שעות ההכנה לנעימות ומהנות יותר.

סלון כלות איכותי שומר על סטנדרטים גבוהים מכל בחינה – תפירה וחומרים, עיצוב וסגנון ולא פחות חשוב, בשירות. ולכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר.

רוצה אינפורמציה על שמלות לאירועים? היכנסי לאתר http://www.izikamir.co.il/ למציאת מיטב הסלונים והמעצבים, בלחיצת כפתור אחת.

כתיבת תגובה