שמלות כלה צנועות, וצנועות פחות

המדריך המלא לבחירת שמלת כלה: ארוע חשוב בחיינו, כנראה החשוב מכולם, זה היום בו מתחתנים – יום שנועד לאוהבים הצעירים, אשר בוחרים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפני הציבור לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.
באירוע גדול שכזה אתם רוצים להיראות פשוט מדהים, ומה יותר טוב משמלה מעוצבת ומרהיבה, הגורמת לכל אחת להתלבש כמו נסיכה לערב אחד?

כיצד רוכשים שמלת כלולות? מהו מחיר מומלץ? איזה גזרות עכשיו באופנה? חייבת לדעת הכל על זרי כלה? הגעת למקום הנכון:

המחיר ההתחלתי של שמלת חתונה ממעצב מתחיל מ – 5000 ₪, אך עבור כלות רבות רק השמיים הם הגבול. לשכור שמלת כלולות עולה מעט פחות מרכישה מלאה, ובהפרש כה מזערי, בדרך כלל מומלץ לשלם את המחיר המלא ולשמור אותה למזכרת.

שמלות כלה צנועות – מה עושים?.

עוד לא בחרת סלון כלות בעיר מגורייך? תמיד כדאי לשאול חברות ובנות משפחה שרכשו שמלהלאחרונה(לא לפני 10 שנים), שיטה נוספת היא להזמין קטלוגים מקוונים של המעצבים החביבים עליך ע"מ לראות אם השמלות מושכות אותך.

השתמשי בקטלוגים השונים, אבל חשבי עליהם בתור הנחייה בלבד, לשם היוודעות עם האופציות השונות, לבחירה של סגנון מועדף והעלאת רעיונות עבור העיצוב שלך.

אחר כך, הגיעי לסטודיו או לסלון הכלות, (כדאי לתאם מראש), כדי שתוכלי לקבל שירות מקצועי.

במהלך הביקור בדקי האם מעצבת או מעצב הבית מעניקים לך יחס אישי, או שאולי את מופנית לצוות הזוטר? האם הם מתייחסים לבקשותייך? איך מתייחס אליך הצוות? איך היית מתארת את היחס ליתר הלקוחות במקום? האם המחירים הגיוניים?

בררי גם אם את זכאית לבונוסים נלווים, לדוגמא,איפור ועיצוב תסרוקת במהלך יום החתונה, זה יכול לחסוך ממך המון לחץ, זמן והוצאות. יש מקומות אשר החליטו לקחת את אותם שירותים עוד צעד קדימה ואפילו מציעים טיפולי ספא ושאר פינוקים שבהחלט הופכים את השעות הארוכות של ההכנות למהנות בהרבה.

סטודיו איכותי מקפיד על איכות גבוהה בכל פרמטר – בדים ותפירה, עיצוב וסגנון ולא פחות חשוב, באיכות השירות. לכן, אין צורך להתפשר.

צריכה אינפורמציה בנושא שמלות לאירועים? גילשי לאתר בהקדם ותגיעי לכל נותני השירות והמעצבים, בלחיצת כפתור אחת.

כתיבת תגובה