שמלות כלה – מה עושים?


מה הופך מעצב שמלות כלה למעצב על? אחד הימים הכי חשובים בחיים, ואולי החשוב ביותר, הוא היום בו אנו מתחתנים – זה יום אשר כל כולו מוקדש לכלה ולבחיר לבה, אשר באים לחגוג יחדיו את אהבתם ולהביע בפומבי את התחייבותם לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

באירוע גדול ומשמעותי זה מגיע לך להיראות הכי יפה, ומה יפה יותר משמלת כלה תפורה בעבודת יד, אשר נותנת לכל אישה להרגיש כמו מלכה ליום אחד?

כיצד רוכשים שמלה? מה צפוי להיות מחירה? מהם הטרנדים העכשוויים? מעוניינת למצוא קטלוג שמלות כלה? צריכה מידע בנושא שמלות כלה בירושלים? זה המקום!

מחיר ממוצע של שמלת כלה מעוצבת הוא בין חמשת אלפים לשמונת אלפים שקל, אך עבור כלות ומעצבים רבים סכום זה לא מספיק אפילו להינומה. השכרת שמלת חתונה עולה כ-20-30 אחוז פחות מקנייה, ובהפרש כה מזערי, בד"כ כדאי לרכוש את השמלה ולשמור אותה כמזכרת מהיום הגדול.

שמלות כלה – מה עושים?.

עוד לא מצאת מעצב או מעצבת שמלות כלה? בקשי המלצה מחברות טובות שקנו שמלה בשנים האחרונות (אבל לא לפני עשרים שנה), וחפשי קטלוגים – אפשר גם באינטרנט – של המעצבים האלה בכדי לראות אם הקולקציות שלהם יפות בעיניך.

עייני בקטלוגים השונים, אך השתדלי לחשוב עליהם כהנחיה כללית בלבד, לטובת התוודעות לדגמים הקיימים העונה, לבחירת סגנון והעלאת רעיונות לשמלת הכלה שלך.

בשלב הבא בקרי בסלון הכלות או בסטודיו, עדיף בתיאום מבעוד מועד, כדי שיתנו לך את מלוא תשומת הלב.

בזמן זה, שאלי את עצמך: האם מעצבת או מעצב הבית יושבים איתך מספיק, או שאולי את מופנית לעובדים הזוטרים? האם בקשותייך זוכות ליחס? מה לגבי השירות הכללי? כיצד תתארי את היחס ללקוחות האחרות שמגיעות למקום? והמחיר, האם תוכלי לעמוד בו?

כמו כן שאלי אם התשלום מזכה אותך עבור שירותים נלווים, כמו עיצוב שיער ואיפור ביום האירוע, שהרי הדבר עשוי לחסוך הרבה לחץ, זמן וכסף. בנוסף ישנם מקומות ש בוחרים לקחת את השירותים הללו צעד אחד הלאה, ומציעים גם שירותי ספא אשר הופכים את ההכנות לנעימות משמעותית.

סלון כלות מעולה מקפיד על סטנדרטים גבוהים מכל בחינה – תפירה, עיצוב וסגנון וללא ספק, שירות. לכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר.

רוצה אינפורמציה בנושא שמלות לחתונה? גילשי עכשיו לאתר www.izikamir.co.il/ ותגיעי למיטב המעצבים ונותני השירות בתחום, הכל בלחיצת כפתור.

כתיבת תגובה