שמלת הכלה המושלמת

בעוד כמה חודשים את מתחתנת והגיע הזמן לבחור שמלת כלה, מה עושים?

יום חשוב מאוד בחיים, אם לא המשמעותי מכולם, הוא יום החתונה – זה יום שמוקדש לזוג האוהבים הצעיר, אשר בחרו להצהיר על אהבתם ולהתחייב קבל עם ועדה לקשור חוקית את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

באירוע חשוב וגדול זה את חייבת להיות הכי מטופחת ויפה, ומה טוב יותר משמלת כלה תפורה בעבודת יד, שנותנת לכל אישה להיות נסיכה ליום אחד?

כיצד קונים שמלת כלה? כמה היא צריכה לעלות? מה באופנה בעונה הנוכחית? חושבת על שמלות חתונה? עכשיו זה זמן מצויין להתחיל:

מחיר בסיסי של שמלת כלולות מעוצבת הוא 6,000 ₪, אך למעשה ניתן למצוא שמלות שעולות מחצית, או פי עשרה מכך. השכרת שמלה עולה בממוצע כרבע מקנייה, ובהפרש קטן שכזה, בדרך כלל עדיף פשוט לקנות אותה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

כמה עצות.

האם את מחפשת מעצבת? בקשי המלצה מחברות ומכרות שקנו שמלה לחתונה בשנים האחרונות (עדיף לא מזמן), וצאי לציד-קטלוגים מטעם המעצבים הרלוונטיים בכדי להתרשם אם מגוון השמלות שלהם יפות בעיניך.

היעזרי בקטלוגים השונים, אבל התייחסי אליהם כהנחייה כללית ולא יותר, כדי להתוודע לדגמים השונים, לבחירת סגנון, גיזרה ובכדי לקבל רעיונות לשמלה שלך.

מאוחר יותר בקרי בסלון הכלות, עדיף לפגישה מתואמת, בכדי שתקבלי שירות איכותי ואת מלוא תשומת הלב.

במהלך הביקור, חישבי: האם מעצב או מעצבת הבית משתדלים לבלות איתך די זמן, או שהם מפנים אותך לעובדים אחרים? האם הם מקבלים את הערותייך? האם השירות מטעם הצוות איכותי? איך הם מתייחסים ליתר הלקוחות שפוקדות את המקום? האם תוכלי לעמוד בתשלום על השמלה?

שאלי גם אם יש עוד שירותים שאת מקבלת, כטיפול פנים, איפור ועיצוב שיער ביום החתונה עצמו, זה יכול לחסוך לחץ, זמן והוצאות מיותרות. בנוסף, ישנם מקומות אשר לוקחים את השירותים הללו צעד אחד הלאה, ומוסיפים טיפולי ספא, עיסוי ושאר פינוקים שהופכים את שעות ההכנה לנעימות משמעותית.

סלון כלות משובח מקפיד על סטנדרטים גבוהים מכל בחינה – תפירה, עיצוב וסגנון ולא פחות חשוב, השירות. לכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

צריכה מידע בנושא שמלת כלה? גלשי עכשיו לאתר שמלות כלה ותגיעי אל מיטב הסלונים והמעצבים, בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה