שמלת כלה ממעצב


צריכה שמלת כלה ולא מצליחה לבחור? אחד הימים החשובים ביותר בחיים, אם לא החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – זהו יום אשר מוקדש לחתן ולכלה, אשר באים לחגוג אירוע מלא באהבה ולהביע את התחייבותם באופן פומבי לאחד את חייהם לעולמי עד.

לא מפתיע שבאירוע זה מגיע לך להיראות פשוט מדהים, ומה יפה יותר משמלה תפורה בעבודת יד, אשר מציעה לכל אישה להרגיש כמלכה ליום אחד?

איך תבחרי שמלה? מה העלות הממוצעת? מה באופנה בעונה הנוכחית? חושבת על שמלות כלה בירושלים? רוצה לדעת הכל על שמלות כלה נפוחות? הכל לפניך:

מחיר ממוצע של שמלת כלה ממעצב הוא כ-6000 שקל, אך למעשה ניתן למצוא שמלות שעולות מחצית, או פי עשרה מכך. השכרת שמלת חתונה עולה כ-20 אחוז פחות מקניה, ובהפרש מחיר כזה קטן, לרוב עדיף לרכוש את השמלה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

שמלות כלה בירושלים – כמה עצות.

מחפשת סלון או מעצב? הכי טוב שתבקשי המלצות מחברות שרכשו שמלה לחתונה בשנים האחרונות (ולא לפני עשר שנים), וחפשי קטלוגים עדכניים של המעצב או המעצבת שלהם כדי לראות אם השמלות שלהם קולעות לטעמך.

השתמשי במגוון הקטלוגים, אך התייחסי אליהם בתור הנחיה בלבד, לשם התוודעות לדגמים הקיימים בחנויות, סגנונות וכמובן, קבלת רעיונות לשמלה שלך.

אוהבת? הגיעי לסטודיו או לסלון, עדיף עם תיאום מראש, בכדי שתקבלי את מרב תשומת הלב.

במהלך הביקור ולאחריו, חישבי: האם מעצבת או מעצב הבית יושבים איתך מספיק, או שאולי הם מפנים אותך לעובדים זוטרים יותר? האם בקשותייך נענות? מה לגבי השירות הכללי? איך היחס לשאר הלקוחות במקום? האם תוכלי לעמוד בתשלום?

בנוסף שאלי אם תהיי זכאית לשירותים נלווים, כמו טיפול פנים, איפור ועיצוב שיער לפני החתונה, שהרי הדבר יכול לחסוך הרבה לחצים וכסף. יש מקומות ש בוחרים לקחת את השירותים הללו צעד אחד הלאה, ומציעים אקסטרות כגון מגוון טיפולי ספא שהופכים את ההכנות לנעימות משמעותית.

סלון כלות טוב שומר על סטנדרטים גבוהים בכל אחד מהשירותים שהוא מציע – חומרים ותפירה, סגנון וללא ספק, שירות. ולכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות.

צריכה אינפורמציה על שמלות לחתונות? כנסי לאתר www.tulip-galery.co.il/ ותוכלי למצוא את מיטב נותני השירות והמעצבים, והכל בלחיצת כפתור.

כתיבת תגובה