שעוני ספורט לגבר

שעוני יד לגבר הפכו כבר מזמן לאביזרי אופנה אלגנטיים. כל שעון מייצג מראה אחר, מעמד חברתי אחר ולעיתים אף שייכות לקבוצה מסויימת. קחו לדוגמא את שעוני אומגה אשר לרוב נרכשים על ידי אנשי עסקים אמידים, עורכי דין, סוחרים בבורסה וכו'

במקביל התפתח בעשור האחרון שוק עולמי של שעוני ספורט חכמים עשירים בתכונות, פונקציות ואפשרויות שמעולם לא היו קיימות בשעוני יד. למעשה כיום ניתן למצוא גם במותגי שעונים שנחשבים ליוקרתיים תכונות ספורטיביות מעניינות כמו סטופר וטיימר, מד עומק לצוללנים, מד גובה, מד לחץ אוויר ועוד.

מותגי שעוני ספורט לגברים

שעון קסיו – מחיר טוב ופונקציונליות
רובנו נוהגים לחשוב על שעוני קסיו (Casio) כשעונים מיושנים שמתאימים לילדים בלבד. למרות שיש המון שעוני קסיו מעולים לילדים בשנים האחרונות ובכלל הם טורחים ומייצרים שעונים לכל הגילאים ואפילו שעוני נשים אלגנטיים וספורטיביים

דגמים אחרונים של קסיו אף מלמדים כי החברה מייצרת במקביל לשעוני יד ספורטיבים קלי משקל גם שעוני יד אלגנטיים עם רצועות עור יוקרתיות ועיצובים קלאסים. בעבר 90 אחוז משעוני קסיו שילבו בתוכם צג דיגיטלי אך כיום תוכלו למצוא שעוני קסיו רבים עם מחוגים.

שעון ג'י שוק עמידות ומגוון תכונות
שעון ג'י שוק (G-Shock) הוא אחד השעונים האהודים ביותר על חיילים ואנשי שטח ולא בלי סיבה. שעוני ג'י שוק מודרנים עמידים בשמן, חול, בוץ, עמידים במים עד עומקים רציניים, עמיד בזעזועים ומכות. שעון ג'י שוק מובנה בתוך מסגרת פנימית עליה מבנה שעון מגומי עמיד במיוחד. בנוסף מרבית שעוני ג'י שוק כוללים סטופר, טיימר, תאורה מלאה לפני השעון, שעונים מעוררים ולעיתים אף שעון מעורר עם נודניק, שעון עולמי אשר מציג את הזמן במגוון מדינות ועוד.

שעוני טיסו טי טאצ' – שעוני יוקרה חכמים
שעוני טיסו' (Tissot) נחשבים למותג שעונים יוקרתי שוויצרי וניתן להשיג אותם בחנויות שעונים יוקרתיות בארץ. מצד שני חברת טיסו לא הסתפקה ביצירת שעוני יוקרתיים על הנייר והם פרצו דרך בתחום השעונים כאשר שילבו שעון יוקרתי כמו טיסו עם מגוון תכונות שקשה למצוא במקום אחר. שעוני מגע עם מצפן, מד גובה, מד טמפרטורה ולאחרונה גם הוציאו דגם של שעון צלילה בתוך שעון טיסו טי טאצ'.

לסיכום
קיימים מבחר חברות שעונים אשר מוכרות שעונים בארץ דרך חנויות שעונים ומייצרות שעוני ספורט אלגנטיים חכמים וזולים ושווה להשקיע בשעון טוב. מקווה שמצאתם מאמר זה מועיל.

כתיבת תגובה