שערים חשמליים לחניה

עובדה ידועה היא, כי שערים חשמליים לחניה הם הפתרון האולטימטיבי למניעת כניסתם של רכבים בלתי מורשים לאזור החניה, או הסתננות הולכי רגל במטרה לגנוב רכבים או לבצע עבירות רכוש.

בימינו, נוכל לראות שערים חשמליים לחניה לא רק במפעלים ובמוסדות, אלא גם בבתים משותפים רבים, ואפילו בבתים פרטיים. השערים החשמליים כבר מזמן לא נראים כגרוטאות מתכת בלתי אטרקטיביות, והם מגיעים כיום בשלל דוגמאות, שילובי חומרים, וצבעים. עם שער חשמלי לחניה נוכל לחסוך מאיתנו תסכול ועצבים, כמו למשל במקרים בהם הגענו הביתה, רק כדי לגלות שרכב זר חונה לו בנחת במקום החניה הפרטי השמור רק לנו.

ויש עוד דבר: אחד היתרונות הגדולים של שער חשמלי לחניה הוא הנוחות. זוכרים כמה זה מעצבן לצאת מהרכב הממוזג ביום קיץ לוהט רק כדי לסגור או לפתוח את השער לחניה? וביום חורף, כשיורד גשם זלעפות בחוץ? בהחלט, לא תענוג גדול. ופה בדיוק יתרונו של השער החשמלי- קליק אחד בשלט רחוק, הבהוב אורות הרכב, או חיוג מספר בסלולארי- והשער נפתח או נסגר במהירות לנגד עינינו, וכל זה בלי לזוז ממושב הנהג!

מאחר וקיים מגוון של פתרונות של שער חשמלי לחניה, בטכנולוגיות שונות, רצוי להתקשר עם חברה מקצועית ומנוסה לצורך התקנת שערים חשמליים, ולהזמינה לחוות את דעתה בקשר לפתרון המתאים במקרה הספציפי שלנו. כי זאת יש לדעת: לא כל שער חשמלי לחניה שראינו אצל השכן יכול לעבוד גם אצלנו. קיימים אילוצי סביבה שמחייבים התאמה של שער חשמלי לתנאי השטח. כך למשל, שער נגרר יכול לנוע רק על גבי קרקע ישרה, ואילו שער כנף דורש שטח גדול מלפנים או מאחור לצרכי פתיחתו. איך יודעים איזה שער להתקין? מזמינים מומחה, או יותר ממומחה אחד, ושומעים את דעתו.

כאשר אנו מזמינים איש מקצוע לבחור ולהתקין לנו שער חשמלי לחניה, ראוי להקפיד שהשער שיסופק לנו יורכב מחומרים עמידים ובלתי מחלידים (לדוגמה פח מגולוון), יצויד במנוע חשמלי מתוצרת מוכרת וידועה (למשל מנוע מסוג Proteco איטליה) ויותקן באופן מקצועי תוך הקפדה על פרטים גדולים כקטנים. רק שער איכותי שנבחר לעבודתו והותקן על ידי מקצוען יספק לנו את הנוחות והביטחון הנדרשים לאורך שנים רבות.

הכותב, גד אלון, מנהל חברה המספקת שערים חשמליים איכותיים בשם גד שערים.

כתיבת תגובה