שער חשמלי – הבחירה המועדפת להגנה מקסימלית


בעידן בו אנחנו חיים, המאופיין בחוסר זמן, בהימצאות מחוץ לבית במשך שעות רבות ביום ובצורך להשאיר לפעמים את הילדים בבית משום שאנחנו עוד בעבודה, אנחנו מוצאים את עצמנו תרים אחר הפתרון הטוב ביותר שיסייע לנו להגן על היקרים לנו ועל רכושנו. אם בעבר סורגים היוו את הפתרון טוב ביותר, הרי שהיום הטכנולוגיה והקדמה מאפשרות לנו הרבה יותר מזה. אין ספק, שגם התקנת סורגים היא חשובה, שכן היא מגנה על היקרים לנו גם מפני חדירת פורצים, שרבים מהם לא מעוניינים להתעסק עם ניסור קורות מתכת שתעכב מאוד את פעולתם וגם מפני נפילות החוצה, שיכולות להיות מסוכנות לא פחות. אולם, אם אנחנו מעוניינים לספק הגנה מיטבית לביתנו ולבית העסק שלנו, הרי שנדמה שהיום אין מדובר בפתרון מספיק.

גם חיבור למערכת אזעקה שבעבר נדמה היה כפתרון הטוב ביותר שמאפשר לא רק הרתעה אלא גם איתור של הפורצים במקרים רבים, נדמה היום כפתרון שכבר אינו מספק. זאת משום שפורצים רבים למדו כיצד לנטרל את מערכות האזעקה ויודעים כיצד לפרוץ לא חשש גם למקומות בהם מותקנת מערכת שכזאת.

שער חשמלי – הפתרון בה"א הידיעה

משום ששני הפתרונות שהיו טובים בעבר כנראה כבר לא מספקים לנו את ההגנה המקסימאלית, יש למצוא פתרון אחר שיעשה את העבודה. פתרון מצוין לעניין הוא התקנה של שער אוטומטי מחוץ לבית או לבית העסק. וכל כך למה? משום שמדובר בדלת כניסה שרק אדם היודע את הקוד או שיש ברשותו את אמצעי הפעלתה יכול לפתוח וכך רק האנשים המורשים יכולים להיכנס פנימה. מדובר בשער אשר ניתן לפתיחה מבחוץ באמצעות שלט או טלפון ולפתיחה מבפנים באמצעות מערכת אינטרקום המאפשרת לדיירי הבית לפתוח רק כאשר הם מזהים את מי שמצלצל בפעמון הקבוע בצד הדלת. אמנם, התקנת שערים אוטומטיים אינה מבטלת לחלוטין את הצורך בהתקנת מערכות אזעקה או סורגים, אבל נדמה, שהשילוב בין שלושת עזרי ההגנה הללו הוא השילוב האולטימטיבי שיספק את ההגנה המלאה על כל היקר לנו.

שערים אוטומטיים – גם לחניה

מכיוון שאין עוררין על כך שהתקנת שער חשמלי מספקת הגנה מרבית ליושבי הבית, חשוב לציין גם כי שערים אוטומטיים יכולים להוות פתרון מצוין גם להגנה על מכוניות מפני גניבה או השחתה, וגם להגנה על מקום החניה הפרטי שלכם. התקנת שערים אוטומטיים בכניסה לחניה מאפשרת לכם ורק לכם להפעיל אותו על מנת להכניס ולהוציא את הרכב שלכם, וכך מסייעת לכם לשמור על מקום החניה שלכם מפני נהגים שמצפצפים, תרתי משמע, על כך שמדובר בחניה פרטית, וכמובן גם מפני גנבים ומשחיתי מכוניות למיניהם.

לסיכום – רכישת שער חשמלי מחברה המתמחה בייצור ובהתקנה של שערים אוטומטיים מסוגים שונים בהחלט תאפשר לכם לישון בשקט. בהצלחה!

כתיבת תגובה