תאריך לחתונה כבר יש?


בחרתם תאריך לחתונה? אתם כבר מוכנים? עכשיו הגיע הזמן לקרוא על הפרטים שצריך לדעת בתחום חתונות מדהימות… אתה מוזמן להתרשם מהתחום הגדול של החתונות והאירועים: אולמות ארועים, הפקת אירועים ופרחים!

נו, כבר מצאתם אולם אירועים?

העניין החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן אולם הארועים בו תתקיים החגיגה. אולי זה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה מקום בחיק הטבע. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו יתקיים האירוע, ניתן לתכנן את מועד האירוע, סוג הארוע ובסופו של דבר לבחור את כל אותם הדברים הקטנטנים שיעזרו להפוך את יום האירוע לחוויה לכל החיים. למה לא לארגן את החתונה שלכם?

כיצד עושים בחירה של מקום לחתונה? צריכים בדחיפות קייטרינג בשרון?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים עד שהם נסגרים על עצמם, ויש לכך הצדקה. מקומות נבדלים בכל מיני היבטים; כמות האורחים המקסימאלית, רמת העיצוב במקום, צורת ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי. תמיד עדיף להחליט מבעוד מועד איזה אירוע אתם שואפים לחגוג, זה יעזור כשתחפשו את המקום שלכם…

כאשר אתם באים לאולם אירועים בכדי להתרשם מהמקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסוימים: האם האולם נראה בכלל הגייני? האם המקום יתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה ברמנים באמת עובדים במקום? אף אחד לא רוצה בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או מקום עם מפגעים… ע"מ להישמר מפני תקלות במהלך ליל החתונה, בדקו שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שלכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את היום שלכם תעברו כנראה רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה…), בגלל זה כאן אין ממש מקום לטעויות. רוצים לדעת כיצד מארגנים את זה בלי טעויות? מומלץ לא להתפשר על דברים קטנים! במילים אחרות, בהנחה ותמיד חלמתם על ארוע רומנטי, אז מגיע לכם ללכת על זה…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

אם סוף סוף השגתם מקום לחתונה – עליכם לחשוב לעומק על כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב ארועים… אם עדיין לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אמנות של ממש. עם אנשים מומחים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב וחן, ניתן להביא לידי כך שהארוע שלכם יהיה מקסים ויחודי. בעזרת שימוש בזרי פרחים, למשל, באפשרותכם לשפר את את התפאורה. האורחים שלכם שיבואו לאירוע ירגישו ממש מהרגע הראשון שהם באיזשהו ארוע מהמם והם יחגגו באופן שלא יצא להם בעבר… לא שווה?

רק אם כבר גמרתם לעצב, ניתן לסדר את פרטים קטנטנים…

כמעט לכל אדם ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות בחתונה ישראלית. ארועים שכאלה הם פעמים רבות באותו הפורמט – בורקסים זולים, שמפניה זולה וגימיקים זולים. אם אתם רוצים לארגן ארוע מזן אחר, יש צורך בקמצוץ ארגון ומקוריות. ככה ימשיכו לרכל על החתונה שהרמתם אפילו שנים אחרי… עוד אין ברשותכם חתונה ביקב?

הכל מתחיל עם אוכל!

עבור אנשים מסוג מסוים החלק המעניין היחיד הוא האוכל שתגישו. ההחלטה על הקייטרינג שלכם יכולה להשפיע על השמחה מהאירוע הזה, בגלל הסיבה הזאת אסור להתפשר או לזלזל בבחירה הזאת. אז השתדלו לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי וצלחות גדולות. אין מישהו שבאמת רוצה לקבל אוכל זול ותפל או דווקא כזה שמוגש בצלחות זעירות. מן הראוי להוציא כמה שקלים נוספים כדי להיות בטוחים שהאוכל שתגישו יהיה מצוין וכמובן משביע!

מה לגבי וילה לחתונה? דיג'י כבר הצלחתם לבחור?

אחרי שהלעטתם את כלל המוזמנים, ניתן לבדרם, וקיימות לא מעט שיטות בשביל זה. ראשית כל, לא באמת ניתן לתכנן הילולה ראויה בלי לדבר על תקליטנים. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו דיג'י מקצועי? באמצעותו יש אפשרות לשמח את האורחים שלכם במשך כל החגיגה… לכם נשאר רק להיסגר על ז'אנר מוזיקה אהוב, ואת שאר העבודה יבצעו בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, ארגון ותכנון אירוע יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לעצות, טיפים ועוד מידע – הציצו אל האתר http://www.ganvradim.co.il/. זה הזמן להתחתן…

כתיבת תגובה