תואר שני במכללה או באוניברסיטה?

חולם להיות עורך דין ?

לפני 30 שנה היה מספיק ללמוד תחום מהמעלה הראשונה בכדי להצליח בגדול, בתקופה זו זה אחרת. נכון לימים בהם כולנו מתקיימים השכלה מהווה קנה מידה לשגשוג, לכן, קריטי להירשם למסלול על רמה שיאפשר לכולנו לחיות כמו שצריך, ובנוסף להרשם לבית ספר יחודי שיעיד היטב על הצלחת הסטודנטים שלמדו בו.

כיצד להחליט על מסלול לימודים? מידע חשוב אודות תואר שני אדריכלות

אם הינך תוהה מה ללמוד, אז לפני שתחליט ,קריטי שתזכור שבבחירת התואר בכל תחום שהוא הנושא המרכזי הוא תמיד להישאר ריאליים, להשאיר בצד החלום העתיק להיות אסטרונאוט או טכנאי מטוסי קרב רחוק מהעין ולקבל את ההחלטה בצורה ריאלית אילו מסלולים מתאימים ליכולותיך.

אפשרויות בחירת מקצועות הלימודים הינן עצומות וההחלטה שצריך לקבל קרובה לבלתי אפשרית . מעבר לכך חשוב לא לשכוח שבחירת המסלול אין היא מטלה קלה וכדאי להקדיש לה הרבה מחשבה. ברגע הבחירה מומלץ שתזכור את הנושאים האלו – שזה יהיה מקצוע שאפשר להשיג בו משרה בקלי קלות, משכורת מיטבית שאיתה תוכל לחיות כמו שחלמת ובנוסף גם, תחום שאתה מגלה בו התעניינות ותהנה לעסוק בו.

להחליט על מכון הלימוד

לאחר ההחלטה בדבר מסלול הלימודים חשוב לברר לעומק לגבי מוסדות הלימוד האפשריים. יש כמה דברים עיקריים שצריך לבדוק טרם ההרשמה:

מיקום האוניברסיטה – אנו ממלצים לבחור מוסד שנמצא קרוב לעיר המגורים שלך כדי שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר מפז במרדף אחרי רכבות.

תנאי הקבלה של המוסד – תמיד נחמד ללמוד בטכניון, אבל אם ממוצע הבגרויות שלנו נמוך החלומות מתקופת הגן לא יביאו אותנו רחוק. איכות וייחודיות

מוסד הלימוד – ככל שמכון הלימוד יהיה איכותי יותר, כך יהיה פשוט הרבה יותר להתקבל לעבודה טובה בסוף הלימודים.

תואר שני במכללה – הצעד הראשון להצלחה

ואולי בעצם מה שבאמת קריטי עבורך זה בכלל משהו כמו לימודי פילוסופיה, בכל מסלול ומכללה שתחליט עליהם, אף אם מדובר בחקר המוח או דיקור סיני, מומלץ להסתכל לעתיד ולהפנים טוב טוב שבחירתך כעת מן הסתם תשפיע על חייך הבוגרים. הנה כי כן, רצוי שתעשה את ההחלטה הנכונה ויתרה מזאת, שבחירה זו תהיה משהו שתאהב מאוד ותחפוץ להתעסק בו בעתיד.

בכל מצב, אם עדיין צצות התחבטותיות אחדות בנוגע לבחירת מקצוע ואתה רוצה חומר נוסף בנושא מומלץ לדבר עם סטודנטים באותו מוסד לימוד, לתור אחר אינפורמציה באתרי לימודים וללכת ליום פתוח במוסדות ע"מ שתקבל את הבחירה שתשרת אותך הכי טוב.

כתיבת תגובה