תוהים לגבי מתנה לפורים?

הנוסחה למתנה המושלמת לרכוש מתנה ייחודית זו לרוב לא משימה מובנת מאליה, במיוחד שמכירים זמן רב והתחושה היא שכבר קנינו כל מה שאפשר לתת. אז השאלה היא אילו אפשרויות ישנן על מנת לתת באמת מתנה נהדרת למי שאנחנו אוהבים? אולי ללכת על "הרגיל" זר שושנים אדומות או תכשיט, או אולי על החוויתי והמרגש – קורס טיפוס קירות, או כדי ממש לפנק אז ספא מפנק?

היה והרגשתכם היא שמאסתם בכל האפשרויות המשעממות הללו לפני יותר משנה, הגעתם לפוסט הנכון!

אז איך קונים מתנות?

מה זו בעצם מתנה איכותית? שמא המחיר הוא המהות? או שיתכן שהכוונה? רוב בני האדם בטוחים לחלוטין שזה שילוב של השניים, אבל אני מאמין שמתנה של פעם בחיים מוערכת בזיכרון המתוק שהיא מותירה. כיצד ניתן להעניק זיכרון כזה בלי לבזבז הון עתק? פשוט – פועלים ועובדים על כול החושים! אם תצליחו לתת מתנה שמפעילה כמה חושים, כך הסבירות שהיא לא תישכח מהר גדלה.

קניית מתנה לחנוכה

כיום לא חסרות אפשרויות למתנות מעוררות חושים, וגם בטווח מחירים שפוי, האופציה היצירתית של הדפסת תמונה מיוחדת, האופציה המפנקת – לדוגמת ארוחת בוקר במסעדה נחשבת, והרעיון שאני ממליץ עליו הוא אינטגרציה בין יצירתיות וטוויאיסט פינוקי – לדוגמת פלטת פירות טריים או גם טורטיות גורמה, כך שיוצא שהאנשים שאתם אוהבים ניהנים מחוויה חושית -מראה, ריח וכמובן מחוש הטעם.

מתנות מסוג זה יש הרבה ולרוב הן טובות לכל חגיגה וארוע. ניתן לקנות ולהעניק אותן כצופר לעובדים בישיבה, ככיבוד למוזמנים מכובדים באירוע, כמתנה מיוחדת לראש השנה , ובנוסף לכל אדם אחר שאוהבים ורוצים לפנק.

חשוב לשים לב שמתנות מפנקות ואכילות, אף שהן לא מיועדות לשמירה, הן יוצרות זכרונות – וזאת בגלל שחויים אותם במלואם. ככה שזה לא ממש משנה אם התלבטתם בין מתנה לפורים או מגשי פירות, במהות התוצאה תיהיה דומה – מתנה מיוחדת.

דבר נוסף נחמד בסגנון זה של מתנות, הוא שאפשר להתאים אותן לכל ארוע מסויים, לדוגמא ביום האהבה ניתן לבחור במגש פירות אדומים, לישיבה חשובה בעסק – מגשי טורטיות וכריכים שמסודרים כמו חיילים בצבא, לסדר טו' בשבט – משלוחי פירות יבשים ועוד.

אם גם אתם עוד מחפשים ללא הצלחה מתנות שעושות את ההבדל, ומחפשים אחרי מידע אודות קניית מתנות טעימות שכולם יזכרו אתם יכולים ומוזמנים להכנס לפורטל.

כתיבת תגובה