תוהים לגבי מתנה לראש השנה?

מהי המתנה המושלמת? לקנות מתנה ייחודית זו לרוב לא משימה קלה, בוודאי ובוודאי שהחברות היא רבת שנים וההרגשה היא שכבר הענקנו כל מתנה אפשרית. אז אילו אפשרויות ישנן ע"מ לתת באמת מתנה שלא שוכחים לאלה שחשובים לנו? אולי שוב ללכת על "הבנאלי" זר שושנים לבנות או צמיד, או משהו בכיוון החוויתי – טיול רינג'רים, או בשביל לפנק מאוד אז צימר במערה?

אם אתם חשים שנמאס לכם לחלוטין מהאפשרויות הללו לפני מספר שנים, אתם בבלוג הנכון!

אז איך בוחרים נכון מתנות ייחודיות?

איך נמדדת מתנה מיוחדת? האם המחיר הוא המהות? או בכלל המחשבה? מרבית האנשים בטוחים לחלוטין שזה הקומבינציה של השניים, אבל אני מאמין שמתנה מושלמת נמדדת בזיכרון המתוק שהיא מותירה. איך יוצרים זיכרון מושלם כזה מבלי לפשוט את הרגל? זה ממש פשוט – פונים לכול החושים! אם מצליחים להעניק מתנה שמפעילה כמה חושים בגוף, ככה האפשרות שהיא תיזכר לאורך זמן גדלה.

לרכוש מתנה לראש השנה

כיום יש לא מעט אפשרויות למתנות מעוררות ומגרות חושים, ואף בטווח מחירים ראלי, האופציה היצירתית של הדפסת תמונה מיוחדת, האפשרות המפנקת – לדוגמת בוצהיים במסעדה טובה, והרעיון המומלץ שלי הוא אנטגרציה של יצירתי ומפנק – לדוגמת פלטת פירות טריים או גם טורטיות וכריכים טעימים, בצורה זו מקבל המתנה ניהנה מחוויה חושית -מראה, ריח ובנוסף מטעם מעולה.

מתנות כאלו יש בשפע וברוב המקרים הן מתאימות לכל חגיגה וארוע. ניתן לקנות ולהעניק אותן כמתנה לעובדים בישיבה, ככיבוד לאורחים שלכם באירוע, כשי לחג , ובעיקר לכל אדם אחר שתרצו לצ'פר ולפנק.

מהותי לזכור שמתנות כאלה, אף על פי שהן לא מאריכות ימים, הן יוצרות זכרונות מתוקים – כי חווים אותם עם הרבה חושים. לכן, זה פחות מהותי אם חשבתם להעניק מתנה לפסח או סלסלה מגניבה וטעימה, במהות תיהיה תוצאה זהה – הצלחה מסחררת.

עוד נתון נחמד בסוג זה של מתנות אכילות, הוא שאפשר "לתפור" אותן לכל חגיגה או ארוע, לדוגמא ביום נישואים בוחרים גביע פירות אדומים, לסיכום שנה בעבודה – פלטת טורטיות שמונחים בצורה מופתית, לחג טו' בשבט – משלוח פירות יבשים וכו'.

אם גם אתם מחפשים ללא הצלחה מתנות שיעשו כיף למי שמקבל, ומעוניינים לקבל אינפורמציה על קניית מתנות טעימות אתם יכולים להכנס לאתר.

כתיבת תגובה