תוכנת תיווך למציאת שטחים ונכסים לכל לקוח

בתקופה שבה רובינו צריכים לקחת משכנתא בשביל שיהיה לנו ביום מן הימים בית שיהיה שלנו. תחום הנדל"ן מחפש דרכים לייעל את החיפוש ולהביא לסיום התמורות והשינויים החדים במחירי הנכסים והקרקעות. צריך להחדיר הרבה שינויים כלכליים וחברתיים כדי להביא לנדל"ן יציב, אבל בעזרת תוכנת תיווך אפשר למצוא לקוחות שמתאימים לשטחים ונכסים מסוימים.

לכל אחד שמחפש שטח לבנות בו או נכס בנוי יש תקציב מסוים ורצונות ייחודיים לו. על המתווכים לחפש את השטח או הנכס שיתאימו ללקוח לפי הרצונות והיכולות הכלכליים שלו. תוכנת תיווך יכולה לעזור למתווכים בבדיקת מידת התאמה בין נכס ושטח מסוימים לבין הלקוח הפוטנציאלי. בצורה כזו הם יודעים אם כדאי להם להשקיע זמן בחיפושים אחר לקוחות וניסיונות לסגור עסקאות מול הלקוחות או שאולי אלו לקוחות "בעייתיים".

אנשים יכולים לחפש שטחים ונכסים למכירה דרך לוחות פרסום באינטרנט, אבל אלו סובלים מכמה חסרונות: ראשית, החיפוש יכול להימשך זמן רב כי לפעמים יש פרטים קריטיים שלא מופיעים, כמו מחיר, מה שמאלץ את הלקוחות להרים טלפונים ולבזבז שניות יקרות. שנית, ולא פחות חשוב, ההיצע רחב מדי וקשה להבדיל בין ההשקעות הטובות לפחות טובות. תוכנת תיווך נותנת לסוכני הנדל"ן דרך לאתר לקוחות פוטנציאליים וחוסכת מהלקוחות את הטרחה והחיפוש. עם תוכנת נדל"ן הסוכנים כבר יודעים בדיוק מה להציע ללקוחות משום שהיא מנתחת ומציגה את מידת ההתאמה בין הלקוח לשטח או לנכס.

תוכנת נדל"ן כל כך פשוטה אך העוצמה שלה אדירה. כאשר מגיע לקוח הסוכנים יכולים להכניס לתוכנה תקציב של הלקוח, מיקום רצוי וכו' והתוכנה עושה הצלבות נתונים וניתוחים ומראה רשימת שטחים או נכסים עם מידת ההתאמה הגבוהה ביותר לאותו לקוח.

אפשר לומר כי תוכנת נדל"ן פועלת כמו שידוך, אך תוכנות נדל"ן הן הרבה יותר מזה. תוכנות נדל"ן לא רק עוזרות ללקוחות בחיפוש אחר הנכס והשטח להשקיע בו, הן גם עוזרות למתווכים והסוכנים לעבוד מסודר, חכם ומהר יותר. למעשה, כל הצדדים מרוויחים- הלקוחות שמוצאים מקומות להשקיע בהם מהר יותר והמתווכים שמייעלים את העבודה שלהם וכתוצאה מכך את רווחיות החברה בה הם עובדים.

תוכנות נדל"ן יסיימו את החיפוש הממושך אחר נכסים ואחר לקוחות. כמה שהן פשוטות, ככה הן חכמות.

כתיבת תגובה