תוספות שיער – כל דבר על תוספות שיער ואודות החלקות שיער

מליונים של נשים ונערות בכל רחבי העולם בוחרות לשנות את מה שהעניק להן הטבע. החלקת משי לשיער עבה ומתולתל, החלקת משי , החלקת שיער מבית יוקו סיסטם הם רק חלק מהשינויים שמבצעות נשים ונערות רבות בשיער ראשן כדי להיות נחשקות , נשיות ויפות הרבה יותר.

תוספות שיער – על סוגי התוספות

  • · בעלות שיער קצר הרוצות להאריך את שיער הראש, בעלות שיער דליל המעוניינות להעניק לו מראה שופע ומלא , בוחרות להדביק לראשן תוספות שיער .

    · תוספות שיער עשויות משני סוגים שלשיער , שיער סינתטי או שיער אדם אמיתי. ככל שהשיער טבעי יותר ואיכותי יותר , כך לא תוכלו להבחין בין התוספת לבין שיער הראש הטבעי . כאשר מוסיפים שיער יש לקחת בחשבון כי שיער טבעי יקר יותר משיער סינתטי.

    · הספרים במספרות משתמשים בשיטות רבות כדי לחבר לראש תוספות שיער. בעבר היו משתמשים בשיטת הטראסים או בשיטת החרוזים ,אך כיום שיטת ההחלמה בעזרת דבק העשוי מחומר הקראטין זו השיטה המובילה.

    · דבק הקראטין עשוי רק מחומרים טבעים, דבק הקראטין אינו גורם נזק לשיער ואפילו לא פוגע בעור ולא מתפרק בעת החפיפה או בעשיית פן.

החלקת משי- לשיערשופע, מבריק ורך כמשי

  • · שיטות שונות של החלקות משי משמשות את הספרים במספרות, אולם החלקת משי זו השיטה הפופלארית יותר מכולם הודות לטכנולוגיה האמריקאית החדשה.

    · משרד הבריאות בישראל מאשר כל החלקת משי. החלקת משי היא לא מכילה פולמרים או חלבונים ועוד מינים אחרים של חומרי גלם מזיקים, אלא להיפך, יש בה חומרים אשר מבריאים כל סוג שיער. רק מעצב שיער מיומן ומקצועי ידע לעשות בהצלחה החלקת משי. רק מעצב שיער מקצועי ובעל ניסיון ידע לערב כראוי את החומרים, ידע כמה זמן להשאיר אותם על שיער הראש כדי לא לגרום נזק לשיער ולעור הקרקפת . החלקת משי מתאימה על פי רוב לכל סוג שיער, גם לשיער שעבר טיפולים כימיים כמו הבהרות שיער וגוונים .

    · כל שלושה עד 6 חודשים , תלוי בקצב גדילת השיער צריך לחדש כל החלקת משי ולהחליק את שיער הראש החדש שגדל.

החלקת שיער מבית יוקו סיסטם – החלקה יפנית הפופולארית ביותר

  • · יוקו סיסטם זו החברה היפנית אשר הביאה אלינו את ההחלקה היפנית . החלקת שיער מבית יוקו סיסטם כבשה את המקום הראשון בשוק החלקות שיער.

    · כל סוג של שיער מסוגל לצלוח טיפולי החלקות שיער עם ההחלקה המובילה מבית יוקו סיסטם.

    · אחרי כל החלקת שיער מבית יוקו סיסטם , השיער יהיה מבריק ומלא הודות לחומרים הטבעיים של ההחלקה.

כתיבת תגובה