תחזוק חלון ממ"ד

ביתכם משרה עליכם דכדוך?

מישהו עוד לא ראה איך תמיד אנשים משווים בין משרדים ובתים לבין קופסאות קטנות? כשמקדישים למשפט שנייה נוספת, אפשר לגלות במהירות שההקבלה הזו לא ממש מוזרה; קירות הבית האטומים והחלל הצפוף בהחלט עושים את שלהם, ואם לא מתקינים חלונות בבית, המקום יהיה פשוט קופסא מדכאת שלמשפחה שלכם לא יהיה חשק להימצא בתוכה.

חלון ממ"ד – חשוב לבריאות

מי רוצה לשבת בבית בחושך בלי אפשרות לדעת אם עכשיו חושך או אור? בלי לראות את קרני השמש? בלי לשמוע את הקולות שבחוץ?

בית בלי חלונות בכלל, זה כנראה בית בלי אור ושמחה, לכן מומלץ מאוד להתקין חלונות מתאימים בבית כדי שיוכלו להפיח מעט חיים בבית הפרטי שלכם. חשוב מאוד לשים לב שמעט מידי חלונות בדירה, או בחירת חלונות לא טובים, יכולים לצמצם את האור של הדירה.

אי אפשר בלי תריסים…

כשאנחנו מדברים על קניית חלונות לבית, אז צריך להזכיר גם תריסים לחלון. תריסים ונציאנים מברזל, תריסים רומים – זה באמת לא חשוב מה לוקחים, כל עוד הם קיימים. בעזרת תריסים, קיימת האפשרות לשלוט במידה מסויימת על האור בבית, ובעיקר להימנע ממקרים בהם יש אור מוגזם בשעות הבוקר וחום אימים בבית.

חשוב לזכור שחלון בבית יכול להיות לעיתים מוקד משיכה לאורחים בלתי קרואים, בגלל זה מומלץ גם לברר אופציה של סורגים מתקפלים או קבועים שיוכלו להגן על משפחתכם. חלונות עם סורגים, הצבת מנעולים ועוד מספר שיטות פשוטות אחרות יוכלו לגרום לגנב לוותר על הדירה שלכם ולנסות בית פחות מאובטח.

ארגזי תריס – נראה מצוין בבית

בזמנים אלה ניתן לומר (ולהתכוון לכך) כי חלונות הבית אינם רק דבר פונקציונאלי, כי אחרי הכל הם עשויים לשמש בתור רהיט קישוטי בבית. תוכלו להתקין חלונות מסוג שונה בשביל עיצוב הדירה או הבית, ולא רק לצורך הארתו. חלונות ויטראז', למשל, מעניקים נופך נוסף, ובזמנים מסויימים ביום, כשהחמה מסנוורת, הבית כולו מואר בקרני שמש חלומיות.

בשביל אינפורמציה נוספת בתחום החלונות והתריסים לא צריך להזיע. הפורטל האינטרנטי שלנו כולל את כל המידע החשוב על חלונות וסורגים. קריאה פורייה!

כתיבת תגובה