תטא הילינג – הריפוי מתחיל מבפנים

לפעמים הרפואה המערבית המודרנית היא לא התשובה לבעיות הרפואיות שלנו, ולפעמים היא רק מוסיפה לבעיות. כיום, אנשים רבים מנסים להימנע כמה שיותר מתרופות, עם או בלי מרשם, ומטיפולים של הרפואה המערבית כדי לטפל בבעיות שלהם ופונים לשיטות הוליסטיות שונות כמו תטא הילינג ואחרות כדי לא להכניס לגוף שלהם חומרים כימיים.

תטא הילינג היא שיטה הוליסטית פחות מוכרת מאחרות, אך היא אחת מהטובות שיש כיום. יש רופאים שלא ממהרים להמליץ לאנשים לפנות לשיטה זו, כמובן, הרי היא עלולה לגזול מהם את הפרנסה שלהם בגלל היעילות הרבה שלה.

שיטת תטא הילינג מושתת על ההנחה שמערכת האמונות והמציאות שאנו בונים לעצמינו לפיה משפיעות על הגוף ועל הנפש שלנו. האמונות והמציאות שבה אנו חיים לא מאפשרים לנו לנצל את המשאבים הטבעיים שנמצאים מסביבנו ושיכולים, עם הידע והשימוש הנכון, לרפא אותנו ממחלות שונות ואף למנוע הופעת מחלות בעתיד הרחוק.

תטא הילינג עוזרת לנו לבטל את מערכת האמונות שבנינו לעצמנו לאורך השנים, כך שאנו הופכים לדף חלק ויכולים לקלוט מערכת אמונות חדשה שבונה ולא הורסת. בעזרת לימודי תטא הילינג אפשר לבטל את האמונות החוסמות, וכמובן ללמוד על השיטה ולהתנסות בה.

לימודי תטא הילינג הם לא הלימודים שמוכרים לנו; הם יותר כמו מסע רוחני, שבמהלכו התלמידים רוכשים ידע שיכול להציל את חייהם. ללימודים יכול להירשם כל מי שחפץ בכך, אך מי שסקפטי לגבי הנושא ולא מתחבר לעולם ההוליסטי, רצוי שלא יתחיל כי ספק אם הוא יחזיק מעמד לאורך כל השלבים במסע.

לימודי תטא הילינג מתחלקים לרמות, כאשר התלמידים מתחילים ברמה הנמוכה ומתקדמים לרמות הבאות אחרי שהם מסיימים בהצלחה כל רמה.

מי שעובר את הרמה הגבוהה ביותר הוא למעשה בעל שליטה מוחלטת בשיטה, מה שאומר שהרמה הרוחנית שלו היא גבוהה והאנרגיות שלו עוצמתיות. אדם כזה יכול לעשות תקשור עם מלאכים ושלל טקסים וטיהורים שונים בזכות האדם שהוא הפך להיות בתום המסע הרוחני.

אם כן, ניתן ליצור תקשור עם מלאכים ביתר קלות ויעילות כשנמצאים בדרגה רוחנית גבוהה יותר, ובעוד שאנשים רבים היו "מתים" ליצור קשר עם אנשים שאהבו ונפטרו, אין פלא שהתקשור מסקרן כל כך, גם בתקופה המודרנית.

אם אתם גם רוצים להיות מסוגלים לעשות תקשור עם מלאכים והכי חשוב, להיות תמיד בריאים בלי תרופות, לימודי תטא הילינג הם בשבילכם. כל מה שתצטרכו ללימודים הוא ראש, נפש וגוף פתוחים.