תטא הילינג – לימודים שפתוחים לכולם

מרגישים לא מסופקים? מרגישים הרגשה של חוסר סיפוק עצמי של כישורים ויכולות?משהו חוסם אתכם? משהו עוצר ומונע ממכם להביע את עצמכם? מוצעת לכם עכשיו שיטה, אשר תכליתה- למידה של אופן השימוש באינטואיציה טבעית יחד עם מיצוי אנרגיית האהבה והיצירתיות בעולם למימוש עצמי, להישגים ולשינויים.

תטא הינה האות השמינית באלף-בית היווני. היא מסמלת אחד התדרים שבהם המוח שלנו עובד. כל תדר קובע את צורת ואת צביון התפקוד שלנו – חשיבה, רגש והתנהגות בזמן נתון. תדר התטא קיים במצב ובו גופינו שרוי בין שינה ליקיצה. במקרה זה אפשרי להתחבר אל התת מודע, ליצור ולחולל תיקונים בחיים שלנו.

לימודי תטא הילינג מועברים במסגרת קורסים כאלה ואחרים. עם נושאי הלימוד נמנים: תדר הריפוי של גל התטא, האטת פעילויות גלי המוח לתדר של תטא בתוך כחצי דקה, חיזוק האינטואיציה ושכלולה באורח טבעי, סריקת גוף האדם והרגש  על ידי האינטואיציה, כוחה המרפא של האהבה, חיזוק ושכלול היכולת להפריד בין מה שטוב ומועיל לנו לבין מה שלא טוב ומזיק, למידה של העקרונות המאפשרים מימוש מה שאנחנו מעוניינים, אפשרות לאהוב וגם לקבל אהבה ועוד.

אין כל דרישה מהתלמידים להחליף תפיסות, דעות וגישות. איש באמונתו יחיה תוך כדי הקורס ובסיומו. בוגרי קורסים רבים בנושא זה  מעידים על התחברות עמוקה ומשמעותית  עם העצמה הפנימית הנמצאת בהם, על חידוד רגישויות מגוונות, על התועלת שהפיקו על ידי שכלול האינטואיציה, לרבות קשר של חלק מהם עם העולם העל-חושי.

כבר  תוך כדי הלימוד במסגרת קורס תטא הילינג חווים תלמידים הרגשה של רוגע וקבלה עצמית, חיזוק הביטחון והדימוי העצמי ואמונה ביכולת לממש ולהגשים יעדים שהם מציבים לעצמם. הלימוד נותן אפשרות להתוודע גם אל מסוגלות לעזור לאחרים להחלים ולהירפא ממחלות מגוונות תוך כדי גילוי האפשרות הזאת לגבי עצמם.

יש מידה נכונה, מתאימה ויפה של תפיסת השיטה שנקראת תטא הילינג כשיטה אחרת המוצעת למטופלים ולא כשיטה אולטימטיבית; כאחת משיטות הטיפול והריפוי הקיימות ברפואה המשלימה. שיטה זו איננה מהווה אופציה חלופית לכל שיטה שהיא המקובלת ברפואה הרגילה והיא אינה מתיימרת לייתר אותה. היא כשלעצמה איננה מושלמת אך היא ללא כל ספק משלימה.

כל טיפול נעשה בלבוש מלא, כאשר ידיו של המטופל מונחות על ידיו של המטפל. באמצעות תדרי התטא מועלים ומוצפים על פני השטח הנושאים שעליהם רוצה המטופל לעבוד. שאלות ותשובות מקנות למטפל להתוודע אל עולמו הפנימי של המטופל, כמו  האמונות העמוקות, אשר כולן או חלקן עוצרות אותו ומונעות ממנו שחרור והגשמה עצמית.