תיירות באירופה – לא רק בגלל המחיר

אנחנו מנסים לחסוך בכל פינה אפשרית, כדי שמתישהו נוכל לצאת לנופש בחו"ל. כשיש לנו את הסכום המתאים לחופשה באירופה, הרבה מאיתנו בוודאי מתלבטים אם להמשיך לחסוך עד שיהיה את הסכום לנפוש באמריקה, או לקחת את הכסף שכבר יש ולצאת איתו לנופש באירופה.

ברוב המקרים, ההחלטה נופלת על אירופה, וזה מה שאנחנו עושים. כמובן שגורם משמעותי בהחלטה הזו הוא הכסף, כי טיסה לאמסטרדם ויעדים נוספים באירופה היא הרבה יותר זולה, ולפעמים גם זול יותר לנפוש בה. והרי אנחנו רוצים לצאת לחופשה כמה שיותר מהר, אז כמובן שאירופה היא הבחירה המתאימה.

אבל זה לא רק כמה עולה טיסה לפריז או ערים אחרות ברחבי אירופה, אלא מה מקבלים בתמורה לסכום הכסף ששמים על החופשה, וכשנופשים באירופה, בהחלט מקבלים הרבה מאוד.

לכל מדינה באירופה יש דבר מה להציע לכל אחד מאיתנו, אפילו במקומות שאולי לא חשבתם עליהם ולא הוספתם לרשימת היעדים שאתם רוצים לנפוש בהם, וגם במקומות שאליהם אנשים לא רוצים לטוס מתוך אידיאולוגיה כלשהי. לדוגמא, יש הרבה ישראלים יהודים שלא ירכשו טיסה למינכן ובכלל לא רוצים לדרוך על אדמת גרמניה בגלל מה שקרה שם בשנות ה 30 ו 40.

אבל גם במקומות שאנחנו לא רוצים או חוששים לנפוש בהם יש הרבה דברים שכדאי לנו לראות ולחוות. בהקשר של גרמניה, חשוב שכל ישראלי יהודי יחווה כסוג של טיול שורשים או טיול בעקבות ההיסטוריה של העם היהודי.

בכל עיר באירופה אפשר ליהנות ולחוות דברים חדשים או דברים שמכירים אבל הם מגיעים בצורה אחרת. קחו לדוגמא את האוכל- פה בארץ אנחנו אוכלים הרבה פיצה, פסטות, קרואסונים ועוד, אבל באירופה, שממנה הגיעו המאכלים האלה, הטעמים והמרקמים הם שונים.

חשוב לציין גם את האנשים, שהם לא כמו הישראלים, ובכלל את כל התרבות במדינות השונות. ומסביב לכל האנשים יש נופים אחרים לגמרי מאלה שבישראל. באירופה יש סמטאות צרות כל כך יפות, גשרים מעל המים, בתים בעיצובים שאנחנו לא רגילים להם ועוד.

אז אולי כדאי דווקא לטייל באירופה, שהיא שונה מישראל, במקום לטייל בערים הגדולות בארצות הברית, שאנחנו מנסים להתחקות להן. אם נופש עבורכם הוא הזדמנות לראות ולחוות דברים חדשים, אז אירופה היא בהחלט המקום להתחיל בו.

כתיבת תגובה