תיקון דוד שמש

צריכים אינסטלטורים שיתקנו לכם את הנזילה בדוד שמש? צריכים להחליף את דוד השמש?

לא משנה אם זה יום קיץ שחון או יום חורף קפוא, לא תצליחו למצוא דבר יותר מרגיע ממקלחת חמה. יש ימים שבמהלכם רק מחכים להיכנס למקלחת, ואז הסיוט הכי גדול הוא מי קרח ודוד שמש מקולקל.

נזילה בדוד? יש מים עכורים? סדק בגוף החימום? תזמינו בעל מקצוע  ותפתרו את בעייתכם בזריזות! אין מה לעשות, לעתים הזמנת שירותי אינסטלציה מקצועיים זה הדבר היחיד אשר מפריד בין אדם עצוב לאדם אחרי מקלחת חמה ומרעננת…

איזה המלצות ומידע שימושי אפשר להציע על עבודות אינסטלציה?
– בכל פעם שמתקשרים להזמין סוג אינסטלטור טוב, חשוב לוודא שיש לבעל המקצוע את כל הרישיונות הדרושים כדי לעבוד בתחום. כמובן, עדיף לשכור אדם על סמך המלצה של אדם שעליו אתם סומכים.

– אם קניתם דוד שמש לפני פחות מחמש שנים, וודאי תשמחו לדעת שהוא עדיין תחת אחריות יצרן. מצאו את חשבונית הקנייה או את תעודת האחריות והזמינו שירות תיקונים מטעם החברה ללא תשלום.

– חשבונות מים גדולים הם סימן שעשויה להיות נזילה נסתרת, גם אם הכל נראה בסדר.

– כדי למנוע תקלות בדודי שמש או חשמל כדאי מאוד להתקין מסנן אבנית במערכת הראשית, ולבצע שטיפה פנימית של הדודים פעם בשנתיים.

– השוק מלא בטכנאי ומומחי דוד שמש ואינסטלציה, לכולם יש ידע ברח אבל רק מעטים מביניהם הם גם אינסטלטורים מוסמכים. אם מזדמן לכם לשכור טכנאי נושא תעודת אינסטלטור, עשו זאת! משום שהוא הוסמך לעזור לכם בכל בעיה שלא תהיה, גם אם היא התרחבה למערכות צנרת נוספות בבית.

– אם מדובר על תיקון דוד שמש, חידוש אמבטיה, החלפת צנרת, החלפת ברז, שיפוץ אמבטיה, או כל עבודה אחרת בקשו מספר הצעות מחיר, אחרי שמצאתם בעל מקצוע טוב ומוסמך חשוב גם להשיג מחיר טוב.

הכי חשוב, השיגו כמה שיותר פרטים, שאלו שאלות וחזרו להתקלח במים חמים ונעימים!

בואו לקבל הצעות מחיר באתר www.plumbi.co.il

כתיבת תגובה