תיקון מקררים 24 שעות


איך ניתן לשמור על המקרר שלכם טוב יותר מפני תקלות?

עוד אחד מהימים החמים האלה, לא עוזבים את המזגן מרוב שרותח, קרינת השמש שורפת והזיעה הופכת הכל לדביק. זו לא בקשה מוגזמת, להיכנס לתוך הבית, ללכת למקרר ולהוציא ממנו בקבוק קולה קרה. מה ניתן לעשות כשהמקרר מתקלקל? איך תזמינו בעל מקצוע? איך תשמרו על המקרר מפני תקלות? אילו מכשירים מומלצים לקניה ולמה?

כי מקרר מקולקל אומר בעיה רצינית יותר מאשר סתם קולה חמה, ותקלה שפוגעת ביכולת קירור המזון שבמקרר פוגעת גם בטריותו, מעודדת התפתחות עובשים ומחלות, מעלה הרבה ריח רע, וכמובן בזבוז אדיר של כסף על כל המוצרים שנזרקים לפח מהר יותר.

מתעניינים בפרטים על שירות תיקונים למקרר? להלן מעט אינפורמציה שימושית בנושא מקררים ומכשירי קירור:

לשמירה על פעילות תקינה של המקרר שלכם, הציבו את המכשיר בפינה קרירה, במרחק קטן מהקיר (כ-15-20 ס'מ), והקפידו לסגור את הדלתות כל הזמן. נוסף על כך, שימרו על פתחי האוויר פנויים בכל עת ואל תתעסקו עם עוצמתו אלא אם אין ברירה.

צריכים תיקון מזגנים? מומלץ מאוד לברר אם המקרר עדיין בתקופת אחריות. במידה ואין הדבר כך, תתבקשו לשלם מינימום 200 ש'ח תמורת בביקור הטכנאי ובנוסף עבור עלות החלקים והחלפתם.

אם באמת תיקנתם, הקפידו לבקש אחריות על התיקון.

מחפשים מקרר? מכשירים מתוצרת ישראלית זולים יותר ממקררים מתוצרת חוץ, והאיכות שלהם לא נופלת מהם (יש שיאמרו שהיא אף עולה עליהם). במידה ואין בעיית תקציב, ניתן להשיג מקרר איכותי ומעוצב עם מפרט מתקדם ותכונות נוספות כבקרה ממוחשבת ומרחב גדול יותר מהמבחר הבסיסי.

לפרטים על תיקון מקררים או כל נושא אחר בתחום, תנו הצצה באתר www.lebait.co.il/. יום נעים!

כתיבת תגובה