תכנון זמנים בהסרת שיער

תכנון לוח זמנים של הסרת שיער בלייזר

למרות שזה דורש הרבה פחות מאמץ  ממשטר אימון או תוכנית דיאטה, הסרת שיער בלייזר דומה המאמצים הללו בלוח הזמנים גם יכול להיות חיוני להצלחה. השאלה היא, מהו לוח הזמנים של  לייזר טיפוסי להורדת שיער נראה?

כדי לענות על השאלה הזאת, אנחנו צריכים להסתכל מעבר על הסוג של הלייזר שבשימוש, על שטח של הגוף מטופל, וצבע השיער של המטופל ואת צבע העור. כל אחד מהמשתנים הללו חשובים מאוד להעריך את הזמן הנדרש עבור הפעלת הסרת שיער בלייזר. אבל אם אתה מנסה לקבוע כיצד שיער בלייזר להשלים את לוח הזמנים להסרת יגיע יחד (במילים אחרות, 4-8 פגישות נפרדות צורך בדרך כלל על מנת לקבל תוצאות קבועות), עלינו תחילה להתמקד גורם לעתים קרובות לצמיחה מחזורית של השיער

.
לוח זמנים שלך להסרת שיער בלייזר: גידול מחזורי שיער

שיער עובר שלושה שלבי צמיחה – Anagen (צמיחה), Catagen (רמיסיה) ו Telogen (מנוחה). בשלב Anagen, שיער באופן פעיל מסופק עם חומרים מזינים, גורם שפע של מלנין. הלייזר יעיל רק בשלב זה, לייזר להסרת שיער כדאי לבצע עם טיפולים מרווחים בדרך כלל כ 4-6 שבועות זה מזה כדי לאפשר לזקיקים שהיו Catagen Telogen או להפעיל מחדש את מעגל. זה אומר שזה יכול לקחת כמה חודשים עד שעוברים סדרת טיפולים מלאה. כמובן, התוצאות יהיו ברורות יותר ויותר אחרי כל טיפול, ואחרי 3 או 4, את עלולה להרגיש כאילו הגעת המטרות שלך. עם זאת, בשל מחזורי צמיחת השיער, מומחה לייזר עשוי להמליץ ​​על תוספת של 2-3 מפגשים כדי להבטיח את שהאזורים המטופלים נשארים ללא שיער לחלוטין.

טיפול שמשתרע על פני חודשים יכול להישמע כמו מחויבות כבדה למדי, אבל מצד שני, הפגישות עצמם רק לעתים נדירות לוקחות יותר מחצי שעה (עם טיפולים גדולים כמו הפחתת שיער לאחור ברור הדורשים יותר זמן מאשר בבית השחי או הורדת שיער פנים הטיפולים), וכן במרווחים מעל 6 שבועות במרווחים, תמיד יהיה לך מספיק זמן כדי ליצור זמן בלוח השנה שלך לפגישה הקרובה.
שיער בלייזר שלך לוח זמנים להסרת: יתרון מקצועי

יש עוד יתרון חשוב מאוד בלוחות זמנים מקצועיים  להסרת שיער בלייזר תוכלח ליצור עבור עצמך עם טיפול ביתי להורדת שיער. מומחה לייזר מורשה עם הכשרה וידע כדי לשמור על המסלול המהיר, אבל בטוח עם תוצאות מצוינות. זאת משום שהוא או היא יכולים לקבוע כמה רחוק לקבוע את הפגישות שלך כמה. בדרך כלל, מטופל עם שיער כהה עור בהיר יכולים להגיע למטרות שלהם ב פחות פגישות מהממוצע הארצי, ואילו מטופלים עם שיער בהיר או עור כהה בדרך כלל דורשים פגישות נוספות. עם זאת, זה משאיר הרבה הערכה של האדם. זה המקום שבו טכנאי הופך להיות חיוני עוד יותר, לספק לא רק את המדינה-of-the-art טיפולי, אלא גם לוח הזמנים לטיפול מותאם אישית לחלוטין שנועד להבטיח שהטיפול היעיל ביותר לייזר ותהליך ההסרה מתאים לצרכים הספציפיים שלך.

כתיבת תגובה