תכנון חתונה מאפס

עוד בילדותי תכננתי לקיים אירוע כלולות מקורי ומיוחד. פינטזתי על שמלת כלולות נפוחה ורציתי לשכור פארק פרחוני ומוריק. ברור כשמש שעם חלוף הזמן אותם החלומות השתנו מאוד בתדירות גבוהה, אך היה ברור שהמאורע הזה עומד להיות עילאי! אכן, ישנם אינספור אנשים שרוצים ערב גרנדיוזי שיעשה רושם על המוזמנים הרבים, אך כיצד מגשימים מטרה זו? זה פשוט – הולכים למתכנן אירועים שיודע איך להפיק כראוי.

תכנון חתונה

נכון, הפקת אירוע זהו תחום קשה אשר דורש השקעה רבה בגורמים רבים לדוגמא שכירת אולם וחברת צילום. ועדיין, אף על פי שהמון אנשים חושבים ששכירת מפיק מקצועי זה עסק יקר, זו לא האמת. בפועל, וודינג פלנר מקטין לנו חלק מהעלויות מפאת שיש לו חיבור לבתי העסק האיכותיים והודות לכך מסוגל לקבל מחירים משתלמים.

כמו שקורה כשפונים לבעלי מתחם חגיגות ברצון לקיים שם המאורע, המון פעמים נגלה לצערנו שהסכום אותו נוטלים הינו גדול עלינו. אך, אם עד עתה נאלצנו לסגת וללכת אל גן אירועים אחר, בעזרת צוות ההפקה אין כל סיבה להתאכזב. בפועל, הגיוני להניח שאם המפיק ישוחח עם הבעלים, הם יתנו לו הצעה זולה ומשתלמת, וזאת מפאת הניסיון ודרך הפעולה.

מה כלול בתכנון ועיצוב אירועים

עיצוב וארגון אוונטים מאגד את כלל הפרטים של ארגון המאורע המושלם, החל ממציאת אולם וכלה בבחירת המנות. איש ההפקה מתייחס ברצינות לרצונות והמאווים של החתן והכלה ומעבר לכך נוהג בהתאם לידע שצבר. וככה ניתן לבנות אירוע מושלם.

כיצד לשכור מארגן חתונות?

בעידן הנוכחי, פזורים בארץ אין ספור מתכנני ארועים. אך עדיין הקושי הוא לרתום למשימה צוותי הפקה שיכולים להעניק שלמות. ולכן, לפני שבוחרים מקצוען אחד, כדאי לבחון מספר היבטים:

ניסיון בתפקיד – למרות שאכן יש אנשי הפקות שמחזיקים בניסיון רב שנים בהפקת קונספקטים רבים לדוג' אירועי שטח, חגיגות קטנות וחגיגות פרסטיז'ה, קיימים גם מעצבי ומתכנני ארועים בעלי ותק בהפקת סוג ספציפי. לכן בטרם מחליטים על מארגן מסוים, כדאי לבדוק מסוגלות לארגן מגוון מאורעות.

כלל שני זה מקצועיות – כדי שתוכלו ליהנות מתוצר מושלם, יש לקחת מתכנן ארועים בעל שם ומפאת זה, יש לבקש הערכות והמלצות מזוגות שונים.

רוצים מאוד להכיר מנהל ארועים? מעוניינים מאד לדעת איך לצוד את המתאים בשבילכם? לחצו ועברו ל-הפקות אירועים וזכו למענה ראוי.

זכרו!

תכנון אירועים הינו ענף של מקצוענים, שמסוגלים לשוות ללקוחותיהם את המיטב. נכון הדבר, קיימים הרבה מאוד מפיקים, אבל מומלץ לא לבחור מקצוען עד שרואים הערכות ולפני שבוחנים תיק פורטפוליו הכולל מגוון ארועים מגוונים. וכך תוכלו לדעת בבטחה שהגעתם למעצב אירועים בעל מומחיות שלא משנה מהישווה לזוגות שירות עילאי.

כתיבת תגובה