תכנון חתונה

קיבלת הצעת נישואין ומאז את לא יכולה להפסיק לחשוב על החתונה העתידית שלכם. את מדמיינת אותו בחליפה ואותך בשמלת כלה כמובן. על אצבעותיכם יש טבעת אירוסין נוצצת ואתם צועדים לקראת החופה מלווים במשפחותיכם. את ממש יכולה לשמוע את השיר מתנגן ברקע, לשמוע את מחיאות הכפיים ולהרגיש את ההתרגשות הנפלאה והמתוקה של אותו יום. אבל אז את חוזרת למציאות של כמה חודשים לפני ונבהלת- איך תוכלי לעשות את כל הסידורים הנחוצים בזמן שנותר לך?

אז קודם כל- טבעות אירוסין כבר יש לכם. דבר שני אתם צריכים לחפש אולם או גן אירועים על מנת שיהיה תאריך יעד אליו תוכלו להתכונן. אתם יכולים לצאת מהתבנית הרגילה ואפילו לבחור במסעדה או בחצר של מישהו, העיקר שזה יהיה בסגנון שמתאים לכם, ובמזג אויר הרצוי לכם. אחרי שסגרתם מקום ויש תאריך מוחשי, כדאי להתחיל לחפש ספקים איתם תרצו לעבוד. כדאי להתחיל מקייטרינג אם המקום לא מספק אוכל, דיג'יי, צלם, מאפרת ועוד כל מיני ספקים אם אתם מעוניינים בגאג'טים למינהם.

אחרי שסוגרים את הדברים העיקריים האלו בדרך כלל מבינים שארגון חתונה הוא לא כל כך בעייתי. מה שעושה את הלחץ הוא התפיסה של בני הזוג ובדרך כלל הכלה שהכל חייב להיות מושלם. אם מגיעים להבנה שהמטרה של חתונה היא לבלות ולהנות ולא דווקא לצאת בסדר עם כולם אז אפשר להתרווח והרבה יותר להנות.

כתיבת תגובה