תכנון יום הולדת 60 לאבא

לחגוג עם מיטב ההפתעות!

נראה שבזמן האחרון התרחשו שינויים רבים בכל הנוגע למסיבות ואירועים. בעוד שלפני כמה שנים נהוג היה להסתפק במסיבה צנועה, אז עכשיו כולם רוצים להשקיע בכך הרבה יותר. למה לנו להסתפק בכיבוד זול, מוסיקה מרמקולים של מחשב ומשחקים בנאליים, כשאפשר לערוך אירוע שכולם יאהבו? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שנועד למסיבות והכי חשוב הפעלות ואטרקציות מיוחדות בשביל המוזמנים?

יום הולדת 50

כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל אירוע המערב גם ילדים צעירים, צריך לוודא שתהיה להם תעסוקה לאורך כל הערב. ילדים יכולים להשתעמם מאוד מהר, מסיבה זו רצוי לדאוג בשבילם למספר אטרקציות והפעלות מגניבות שיאפשרו לכולם לרקוד, לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות מעניינות שניתן לבחור מהן:

אטרקציות מים

מתכוונים לערוך אירוע במתחם גדול? מתקני מים מהנים הם דרך נהדרת לבדר את המוזמנים במהלך המסיבה. מגלשות שונות, סירות מים ומסלול אתגרי מיועדים לילדים בטווח גילאים רחב והינם אטרקציה מיוחדת שילדים לא חווים הרבה. עם מתקני מים ברור שהחגיגה שתארגנו תהיה חוויה של ממש.

פעילויות לילדים

הילדה רוצה קעקוע חינה? היא אוהבת לשיר? אפשר לערוך הפעלות מיוחדות עם מפעילים מיומנים בהתאם לאירוע ותחביבי הילד\ה. אפשר לערוך קליפ מגניב בהשתתפות ילדכם. אפשר גם להביא אמנית איפור בשביל איפור מיוחד. גם קעקועי חינה הפכו לפופולאריים ובנים ובנות כאחד מתים על האטרקציה הזו. כל הפעילויות מתאימות למגוון תחביבים ולגילאי האורחים.

שולחנות משחק

האופציה שמתאימה לכל חגיגה היא שולחן משחק כלשהו. בנות וגם בנים אוהבים את המשחקים האלה ואלה מתאימים לכל אירוע. הוקי אוויר או כדורגל? או דווקא סימולטור מטורף? כמה שולחנות משחק וכל המוזמנים יהנו מהשימוש בהם.

ומה האורחים יאכלו?

כבר בחרתם את האטרקציות שאהבתם? עכשיו זה הזמן לחשוב גם על האוכל. לא חשוב אם זה מסיבה של ילדים או מסיבת של בוגרים, האוכל הוא תמיד חשוב. אחרי שהמוזמנים יתרוצצו וישתוללו יש סיכוי טוב שהם יהיו רעבים. מזל שכיום אתם יכולים להתרשם משלל אופציות קולינריות שונות.

אפשר להגיש שניצל פריך וטרי, או לארגן סעודה של ממש, מפנקת ומשביעה. אפשר גם לערוך שתי ארוחות נפרדות, ארוחה בשביל הקטנים ואחת למבוגרים במסיבה ע"מ לענות על הצרכים וההעדפות השונים. וברור שלא תהיה ארוחה ללא קינוחים מתוקים, לפיכך בין האופציות למנה האחרונה ניתן לבחור ב צמר גפן מתוק, וופל בלגי וכמובן עוגת יום הולדת.

ומה עכשיו?

עכשיו אפשר לשבת עם הילד\ה ולבדוק מקרוב את כל האפשרויות. החליטו על האטרקציות, הפעילויות והמזון שיוגש ע"פ ההעדפות והרצונות, בהתאם למחיר וע"פ מס' המשתתפים. ביחד אפשר לארגן אירוע שכולם יעריכו, הגדולים והקטנים כאחד.

אתם מוזמנים להפתיע את המוזמנים ולארגן חגיגה שכולם יזכרו. אפשר להתחיל לתכנן כבר עכשיו את חגיגה הבאה. לאינפורמציה נוספת לגבי הפעלות ואטרקציות למסיבות – גלשו אל אתר האינטרנט, בקישור תמצאו לא רק פרטים יבשים, אלא גם שפע של רעיונות לאטרקציות שיעזרו לכם. אנו מאחלים לכם בהצלחה.

כתיבת תגובה