תכנון כנסים וימי עיון

אני עם אירועים סיימתי!

מדי תקופה מסויימת אחד מחברינו מחליט שמתחשק לו לערוך אירוע משפחתי וקיימת ציפיה שכל העולם יעצור את התכניות למענו או לחילופין שמקום העבודה שלך החליט פתאום לערוך כינוס על קפה ועוגה. כמובן, כשמדובר באירוע שנראה מושקע אבוא בשמחה, אך תמיד – הארנק שלי מתרוקן, היום הופך עמוס ואין הבטחה שאני אהנה. ועדיין קורה לפעמים והאירוע כן מוצלח. במידה ואתם רוצים, לערוך אירוע או כנס – http://www.meeting-place.co.il/article/index/63.

אם רק כל אירוע מעכשיו ואילך, יהיה כמו ההוא, מעוצב וחדשני, שלא אתבאס על ההוצאות על האירוע, על היציאה מהבית וכל הנלווה לכך, כמו ההגעה לאירוע וכו'. הצחיקה אותי העובדה שדווקא אדם יבש כמו השכן שלי הצליח להוציא לפועל כזה ערב, כל הכבוד, היה ממש כיף.

הפקות כנסים

כמובן, כשהכיס מנופח – האפשרויות בלתי מוגבלות, אך לעומת זאת כשחשבון הבנק מסודר אבל המוח ריק – האירוע יהיה רע. אפילו אירוע בריתה – לא הכרחי שיהיה מפואר במיוחד, העיקר שיהיה ייחודי ומבדר. הרי איך ניתן ליהנות מאיזה חור באזור תעשיה, כשתוקעים לנו מנות אפורות וברקע שומעים דיסק שירים מהאייטיז שמתנגן שוב ושוב עד שיוצאת הנשמה?

אפילו הדברים הזניחים יכולים לקבל ערך, אם תשקיעו בהם כיאות. נניח, באירוע בו נכחתי, המלצריות והמלצרים היו מחופשים וההרגשה הייתה שהם נהנים מהמעמד. דבר נוסף שאהבתי היה המזון, שקיבל קונספט חביב לטובת הערב המיוחד; המנות היו קרויות ע"ש ציוני דרך בחיי בעלי האירוע, מצחיק ואמנותי במיוחד.

ומה עם מיקום האירוע?

למיקום יש חשיבות עליונה, איני מתכוון רק מבחינת הנגישות לאזור, אלא מבחינת קונספט. בואו נאמר אירוע על הים – כבר ייחודי, גם במידה והאוכל לא אכיל. אם תשקיעו מספיק בפרטים החשובים, רוב המוזמנים יהיו מוכנים לוותר אפילו על האלמנטים שלכאורה נראים קריטיים, כמו האוכל.

לדעתי, אירוע חסר השקעה לא חייב להיות קשה מנשוא, אך ריבוי של הפקות כאלו יביאו אותי לייחל לסוף העולם. המזל הוא שעם הזמן מארגני אירועים הבינו שנושא האירועים בארץ לא מצליח להתעלות כבר כמה עשורים וניתן לשים לב להמצאות חדשות בתחום זה. אנחנו רק צריכים לצאת מהקיבעון הזה.

כתיבת תגובה