תמונות על קנווס – לא שיא הרומנטיקה אבל עדיין מתנה שמעלה חיוך

מקסימום רגש במינימום מאמץ. לא מסובך בכלל. תנו לי לפרט לכם על מתנה ספציפית שקניתי לחברתי דאז לפני כמה חודשים, ובאחריות הייתה זו המתנה המקורית ביותר שהענקתי למישהי. היא הזילה דמעה, ואנחנו בלתי נפרדים בזכות המתנה הזו.

לחשוב בקטן.

בחיפושיי אחר מתנה לט"ו באב בדקתי בהמון קניונים, הסתובבתי בלי הפסקה והייתי מאוד טרוד. חיפשתי משהו מיוחד ומושקע, ולא סתם ארוחה במסעדה פלצנית. משתבר שמה שהתאמצתי למצוא היה גם קרוב. זה כמובן היה תמונות על קנווס.

כל הנושא של שימוש בתמונות משפחתיות הוא לא חדשני בעיקרון, אך מרבית האופציות הקיימות בענף – גורמות לקונספט להיראות מבדר ואורגינלי. בין אם תבחרו בהגדלת תצלום לגודל ענקי, או להדפיס קולאז' על בובה – אתם תהנו מהתוצאה. בידקו בעצמכם על נשותיכם. שתפו אותי בביקורות שלכם – בהודעה אישית. לפי כמות התגובות, אני מוכן לנדב עצות נוספות בתחום תמונות לבית קנבס.

לכו יותר רחוק.

כמובן שהרעיון העתיק ביותר הוא להתעסק עם תמונה שלכם מתנשקים. האמת, זו הצלחה בטוחה, וזו שיטה בדוּקה לגרום לה התלהבות ולהראות הרבה אהבה, אך אמליץ לכם משהו מקורי ומרומז; ציור שמן של היער בו הכרתם, ההופעה בה התנשקתם בפעם הראשונה, או בכלל תמונה שלה מהגן. בחרו את התצלום במחשבה יתרה, שלא יתעורר בטעות ריב מיותר.

מבחר סגנונות האפקטים שניתן להוסיף לקולאז' הוא מאסיבי. קביעת האפקט הנכון היא בכלל משימה די מורכבת, אך בשביל זה תוכלו למצוא מוכרים בחנות שיתנו לכם טיפים. יהיו תמונות אשר לא תוכלו להדפיס בעקבות גודל הצילום, נגיד. ולכן, רצוי שתבחרו 2-3 תמונות, עדיף.

אפשר להחליט על סוגי מתנות.

אז כמו שהזכרתי, מתנות מסוג זה לא מפספסות, במיוחד כשהן מוענקות ללא "סיבה" ממשית. אתם מוזמנים לפרט עוד הצעות להפתעות ייחודיות, ספרו לי בבלוג, וספרו לחברים.

כתיבת תגובה