תמצית אוניה דה גאטו

מידע כללי

אוניה דה גאטו גדל ביערות הגשם באמזונס, מיערות הגשם הגדולים ביותר בעולם, הם עשירים יותר בצמחייה יותר מאשר כל מקום אחר בעולם. חברות תרופות מתמקדות במשך יותר ממאה שנה בחיפושים אחר חומרי מקור לתרופות חדשות, יערות הגשם באמזונס הם גם אוצר בלום של צמחים לתעשיית התוספים והפורמולות הצמחיות. מבין הצמחים הרבים באמזונס שיצאו לאור בשנים האחרונות, אוניה דה גאטו, שפירושו "הטפר של החתול" או ציפורני החתול בספרדית, הוא אחד מהמבטיחים ביותר מכולם. שמו נקרא ציפורני החתול בשל קוציו דמויי ציפורניים, האוניה דה גאטו נמצא בשימוש במשך כמאה שנים על ידי שבטי ילידים רבים.

 

 

התוויות

גידולים ממאירים

מחלות ויראליות (טיפול)

 

סגולות רפואיות

אנטי-בקטריאלי

אנטי-ויראלי

אנטי-פטרייתי

אנטי-סרטני

מוריד רמות סוכר בדם

ממריץ/משפעל חיסון

מתמיר (אלטרטיבי)

נוגד דלקת

נוגד גידולים ממאירים

נוגד זיהום

נוגד חמצון

 

 

 

 

 

טינקטורות, או תמציות מרפא, הן נפוצות מאוד לשימוש בתחום הרפואה הנטורופתית משום שהן מרוכזות, נוחות לנשיאה, קלות לצריכה ובעלות חיי מדף ארוכים במיוחד. הטינקטורות הן תמציות מבוססות על אלכוהול, המהוות מעין חליטה או מיצוי של סגולות רפואיות וחומרים כימיים טבעיים שמכילים צמחים ומשמשות כתרופות נטורופטיות יעילות וטבעיות.

למרות שכיחות השימוש בהן, עבור אנשים המורגלים בנטילת קפסולות או כדורים, השימוש הנכון בטינקטורות עשוי להיראות חריג ויש ללמוד אותו בקפידה.

 

 

 

מה זה טינקטורה?

טינקטורה היא תמצית אם, חליטה או מיצוי של צמחי מרפא. בשיטות הטיפול הטבעי נוהגים להשתמש בחליטות מסורתיות של צמחים ולא בתרופות של הרפואה הקונבנציונאלית.

בכל צמח יש כימיקלים צמחיים המסווגים לאלקלואידים, שמנים אתריים, חומצות, סטרואידים ועוד. כל אחד מהחומרים הללו יכול להפוך לחליטה של תרופה צמחית. ישנם כימיקלים צמחיים המסיסים במים וכאלה שלא ולכן יצירת הטינקטורה קשורה בסוג הצמח.

הכנת טינקטורה!

טינקטורה הוא תהליך בו משרים את הצמחים באלכוהול המסייע למיצוי היכולות הרפואיות של הצמחים.הן מנצלות את כל חלקי הצמח כמו: שורשים, זרעים, אגוזים ועוד. חליטה היא אחת הדרכים להכין טינקטורה וזמן החליטה משתנה מצמח לצמח.

ההיסטוריה של הטינקטורות!

כבר משחר התקופה הפרהיסטורית עשו עמים קדומים ורופאי אליל, שימוש בצמחים לצורך ריפוי וטיפול במחלות.

השימוש בצמחי מרפא נלמד מתצפית בהתנהגותם של בעלי חיים שביקשו לרפא את עצמם. אלה פיתחו באופן אבולוציוני את היכולת לאכול חלקים מרים של צמח כדי לרפא את עצמם ממחלה. על בסיס התנהגות החי התפתח ידע על שימוש בצמחים שיש להם סגולות ריפוי.

תמצית אוניה דה גאטו – טינקטורה 125 מ"ל

כתיבת תגובה