תעריפי ביטוח חובה לנהג צעיר

ביטוח כבר יש לכם?

לכולם רכוש היקר לליבנו ולכיסנו. דברים אלו אינם רק יקרים, אלא הם גם בעלי ערך מוסף עבורנו. לכן, כדי לשמור על רכושנו, צריך לדאוג לביטוח שיהיה מאוד שימושי במקרה וקרה אסון.

כשמדובר על מכונית, לחברת הביטוח ישנה חשיבות מיוחדת, שכן חוץ ממקרים של גניבת האוטו, יש אפשרות שהרכב יהיה מעורב בתאונה. בסיטואציה כזאת צריך שיהיה מישהו שיטפל בנזקים של רכבכם, של הרכב הנוסף ואם צריך, גם אלה שנגרמו לכם. חושבים שאתם יודעים איזה סוג ביטוח מתאים לאוטו שרכשתם? אינפורמציה חשובה על ביטוח במאמר הבא.

הצעת ביטוח רכב – המדריך המלא

בימינו בשוק הכה תחרותי של תחום הביטוח אפשר למצוא לא מעט חבילות ביטוח שונות, בגלל זה חשוב מאוד לבחור את זאת שהכי משתלמת. מהם הגורמים אשר קובעים את עלות הפוליסה?

מחיר הרכב – הרכבים מחולקים לכמה קטגוריות ע"פ סוג המכונית. ככל שהרכב שלכם שווה יותר, כך גם הביטוח בשבילו יהיה יקר יותר.

סוג הרישיון – השגתם את רישיון הנהיגה שלכם לא מזמן? אם אתה נהג צעיר או חדש, תצטרך לשלם על ביטוח יקר בעקבות התאונות הרבות . ככל שגדל הותק, כך המחיר אמור לרדת.

סוג פוליסת הביטוח – לא כל חברת ביטוח מכסה את כלל הדברים. חוץ מהביטוח שהוא חובה, קיימות האופציה לרכוש ביטוח משלים עבור כיסוי ופיצוי אם תקרה תאונה. יותר מזה, תמיד יש אופציה לשלם קצת יותר ע"מ לא לשלם דמי השתתפות עצמית אם תקרה תאונה

מעוניינים במידע נוסף? כנסו לאתר.

אם נסכם את הדברים

זה נכון, אם כבר בחרתם לקנות אוטו, ההוצאות מסביב יכולות להיות מעיקות, אך בכל זאת כשזה מגיע לדבר מהותי כמו חיי משפחתיכם – זאת לא בחירה. בנוסף לעובדה שנסיעה ברכב בלי ביטוח זאת עבירה על החוק בישראל, במקרה של תאונת דרכים קשה, חשוב לדעת שהינכם צפויים לשאת בהוצאות היקרות של הטיפולים בביה"ח, השיקום (או זו תאונה קשה) ונזקי המכונית. חסכו את הסיוט מעצמכם – הזמינו ביטוח!

כתיבת תגובה