תקליטן בצפון – יוסיף לאירוע שלכם המון!

כדאי, כי בעת הפגישה עם התקליטן, תתנו את רשימת השירים שאתם חושבים שתהיה מתאימה לאופי האירוע שלכם, דבר זה יעזור אף לתקליטן לגבי הקו המנחה של המוסיקה אותה הוא ישמיע. בדרך כלל, עדיף לראות 2-3 תקליטנים לפני האירוע שלכם, כך גם תדעו עם מי הייתה לכם הכימיה הטובה ביותר, ברגע שהרגשתם כימיה עם תקליטן מסוים לכו על זה!

חברה של מוסיקה לארועים בקריות מאמינה כי חתונות בסגנונות מיוחדים יכולות להוסיף המון לאירוע ולהוציא אותו מהסטנדרט המקובל והנדוש. אירוע בסגנון עתיק, יכול לעשות לכם חתונה מאוד מיוחדת, כיום מקובל שהחתונות או שאר האירועים יהיו על פי נושא מסוים וחתונה סגנון עתיק יכולה להיות הפקה שלעולם לא ישכחו. הכלה והחתן לבושים בגדים בסגנון הרנסנאס, האולם או גן האירועים מעוצב לפי תקופת הרנסנס  ואפילו המוסיקה, הופכת להיות אטרקציה מיוחדת מאין כמוה.

אם תוסיפו אטרקציה לאירוע הזה, כמו למשל נגנית נבל, זה יוסיף המון לאירוע, הנגנית תהיה לבוה אף היא בסגנון הרנסנס, וזה יהיה משהו אוטנטי ומושלם. אך כדאי לא להעמיס על האורחים במוסיקה כזו כל הערב  . כדאי גם לעשות אתנחתא ולהקפיץ את הקהל עם מוסיקה מודרנית. מוסיקה לארועים בחיפה יכולה לערוך לכם הפקה של אירוע בסגנון ברזיל, אין כמו מוסיקה ברזילאית לשמחה, וכולם אוהבים את הקצב המקפיץ של הסמבה. הסגנון הלטיני והמוסיקה הברזילאית , חדרו היטב לתודעת הקהל הישראלי וכול אוהבים אותה. אם תוסיפו רקדניות ברזילאיות הלבושות בתלבושות הסקסיות המסורתיות והנוצות הצבעוניות, תהפכו את האירוע שלכם לאטרקציה בלתי נשכחת.

חשוב מאוד כי בהפקת חתונה בסגנון הברזילאי,  תקליטן בצפון יהיה בקיא במוסיקה הברזילאית וידע להנחות את הערב כולל הרקדניות שיהוו את האטרקציה לאירוע זה.

מוסיקה לאירועים, לא חייבת להיות רומנטית ברובה, אפשר בקטע מסוים באירוע, להשמיע מוסיקה קצבית שתפעיל את הקהל שיעשה קצת שמח על רחבת הריקודים. כיום, בעידן האינטרנט, קל מאוד לתקליטנים להיות מעודכנים תמיד בכל נושא המוסיקה. פעם התקליטנים היו קונים דיסקים וכך היו אוספים את המוסיקה שלהם, הסיפור הזה היה יקר, כיום, יש את האינטרנט והתקליטן יכול להוריד כל שיר חדש שרק יצא. החוכמה של התקליטן זה להשמיע שיר בכל שלב מסוים המתאים לטקס או לחתונה עצמה. סדר כרונולוגי בשירים הוא דבר מאוד חשוב  בכל אירוע.