תקליטן לארוע ורשימת השירים

אירוע למשפחה או חברים הוא אירוע חשוב, בעיקר אם יש בו המון אנשים, גם אם לא מכירים אותם באופן אישי או כל כך טוב. בכדי ליצור אירוע מושלם שכולם יוכלו ליהנות בו, צריך לבחור את התקליטן הכי טוב בסביבה, וביחד לבחור רשימת שירים שיתאימו לאירוע.

בחירה של תקליטן לארוע היא לא משהו מסובך כל כך, וכל מה שצריך זה להכין רשימה של מספר תקליטנים, שאותה אפשר להשיג דרך אנשי קשר – קרובי משפחה וחברים – וליצור קשר עם כל אחד מהם ולשאול את הדברים הכי חשובים- ניסיון ומחירים, עד שמוצאים את התקליטן שרוצים שיהיה אחראי על המוסיקה, בהתאם לקריטריונים הנ'ל.

במידה ומדובר באירוע אשר בו רוצים או צריך להרשים את כל מי שיהיה נוכח, רצוי לנסות להתגמש כמה שיותר במחיר, כי ככל שהתקליטן טוב יותר, ככה הוא גם לוקח יותר.

תקליטן הוא חשוב לכל אירוע שאינו אינטימי, כלומר מוכרח להיות תקליטן בכל אירוע שיש בו עשרות אנשים ומעלה- צריך תקליטן לחתונה ולמסיבה במועדון, צריך תקליטן למסיבות השקה וכן הלאה. אבל באירועים שהתקליטנים לא טובים, נדמה שהיה עדיף שלא היו מביאים אותם בכלל. ולכן, הבחירה של התקליטן היא חשובה ביותר.

אחרי שבוחרים תקליטן בצפון לאירוע שמתכננים, צריך לשבת יחד איתו ולהתחיל לתאם ציפיות, הן מבחינת הסאונד שרוצים, הן מבחינת הזמן והן מבחינת התשלום בהתאם לזמן. צריך להסביר לתקליטן לגבי סוג האירוע והסגנון שלו, כדי שבחירת השירים שיושמעו במהלך האירוע יהיו מתאימים.

במידה ואתם חושבים שאתם היחידים שמחליטים איזה שירים להשמיע, אתם צודקים, אך זה לא אומר שלא כדאי לכם להקשיב לעצות שנותן לכם התקליטן, לדוגמא, לצמצם את רשימת השירים שאתם אוהבים ורוצים להשמיע הרבה אבל שנראה כי מרבית האורחים לא יאהבו, או השמע של שירים מסוימים ברגעים מסוימים באירוע.

כמובן שהשירים שמושמעים תלויים בתגובה מצד הנוכחים שאתם מצפים לקבל. אם בא לכם להרקיד אותם, אתם צריכים להשמיע שירים קצביים שניתן לרקוד לצלילם. אם אתם רוצים לתת להם מספר דקות של אתנחתא, כמו שיש בחתונות הפסקות לצורך אכילה בין לבין הריקודים, בהפסקות האלה צריך לשים מוסיקה מרגיעה וקלילה יותר.