תקליטן לבת מצווה

מחפשים תקליטן לאירועים? צלילים טובים הם הדבר הכי חשוב בחתונה או ברית לכן תקליטן שיש לו נייסון הוא מצית האירוע. מי לא ראה בחתונה עם די גיי חסר כישרון- כזה שהחליט לשים שיר ישן דווקא אחרי הסלואו, או תקליטן שהחליט לשים שירים שקטים ברגע שכולם בטראנס ריקודים.

תקליטנים מיומנים חייבים להיות בעלי היכולת לעשות את הבלתי ייאמן: להשתלב ברקע ולהכתיב את האווירה. מוסיקה לאירועים היא בטוח לא תורה משמים, חשוב מאוד שתהיה שקטה ורגועה ברגעים נכונים וכזאת שמקפציה שיש סיבה. די גי שמנוסה בעבודה חייב יכולת לחוש את האורחים ולעבור בין סגנונות מוסיקה שונים לפי מצב הרוח.

כמו תמיד, הכי חשוב שתרגישו טוב עם התקליטן. בררו אם מה שמציע הדי ג'י דומה את מבוקשכם והאם הוא מסכים להתגמש בנוגע לכיוון המוסיקלי. הכרחי לעשות מראש רשימה של סגנונות מוסיקליים מועדפים כדי לסייע לתקליטן בקלות מה אתם מעדיפים.

לפני חתימת הסכם חשוב מאוד לגשת ולחזות בתקליטן לבת מצווה  הפוטנציאלי שלכם בזמן פעולה. הכרחי לשים לב לחלקים בין השירים, להתפתחות הדרגתית בקצב המוסיקה, לתחושות הקהל וגם , האם נראה שכולם נהנים.

עשו עסקה- עכשיו הגיע הזמן להחליט על כל השירים: שירי סלואו חופה ועוד. לגבי יתר חלקי הערב מומלץ לנסות לתת לתקליטן חופש לפעול שיחליט על דעת עצמו מה השיר המתאים ברגע נתון. הדבר החשוב ביותר, תהנו מהערב שלכם ואל תנוחו לרגע.

הישראלים אוהבים להתפרע וזה לא מפתיע במיוחד. שהרי די נדירות הפעמים בחיים בהן קורה משהו טוב אירוע משמעותי כמו החתונה שלנו ואנו רואים לנכון לחגוג אותו יחד עם כל האנשים היקרים לנו.

עדיין צריכים תקליטן לחינה טוב מנוסה? עשו שיעורי בית אספו המלצות בדקו מחירים ורק אז קבלו את ההחלטה ומה עוד? צאו לאירוע עם מצב רוח תנו בראש!.

כתיבת תגובה