החלקת קראטין על בסיס טבעי – ההחלקה החדשה

מהי החלקה?

החלקה היא למעשה הפיכת השיער לחלק וישר במקרה והוא אינו כזה מטבעו. לא מעט נשים נהנות מההתקדמות הטכנולוגית בתחום עיצוב השיער אשר מאפשרת להן לקבל את השיער החלק שתמיד חלמו עליו ומעולם לא היה להן.
כיום ישנן מספר רב של שיטות החלקה של השיער, שינן החלקות על ידי פאן העתיקה והמוכרת לכולנו, אמנם החלקה כזו מציעה פתרון לשיער חלק אך ורק למספק ימים מעטים ונעלמת היישר לאחר חשיפה למים ולחפיפת השיער, לכן היא שיטה פחות יעילה למי שחולמת להתעורר בכל בוקר עם שיער חלק לאורך זמן ללא טיפול וקביעת תור כל כמה ימים אצל מעצב השיער שלה.
שיטה הדומה לפאן היא שיטת המחליק, מכשיר חשמלי ביתי אשר מאפשר להחליק את השיער אמנם החיסרון שלו הוא בדיוק כמו החלקת הפאן, הוא מחזיק כמה ימים ונהרס עם החשיפה הראשונה למים.

החלקת קראטין
החלקת קראטין
החלקת קראטין אחרי
החלקת קראטין אחרי

כיום, יותר ויותר נשים מחפשות פתרון קבוע לשיער שלהן, פתרון אשר יגרום לשיער שלהן להיות חלק וישר לאורך זמן ויחסוך מהם את הטרחה בללכת כל שבוע להחלקה מחודשת, את הפתרון הזה נותנות להן ההחלקות השונות, כאשר אחת הדומיננטיות ביותר שבהן עקב האיכות והיתרונות שלה היא – החלקת קראטין אשר רוברט עיצוב שיער הינו ידוע שמספר אחת בתחום של החלקת קראטין בארץ.

מי אמר שיער חלק ולא קיבל? היתרונות של החלקת קראטין על בסיס אורגני:

*החלקת קראטין הינה החלקה לטווח ארוך של חודשים רבים על ידי חלבון הקראטין אשר ידוע כמשקם ובריא מאוד לשיער.
*לשיטת החלקה כמו החלקת קראטין ישנם יתרונות רבים מעל החלקת אחרות שכן, החלקה זו אינה הורסת את השיער ואף בריאה לו באופן יחסי לשיטות החלקה אחרות.
*כיום, עם הפיתוח של שיטת החלקת קראטין כל אחת יכולה ליהנות משיער חלק במראה טבעי, יפה ובריא להפליא.
ההמלצה הגורפת היא ללכת למעצב שיער אשר מתמחה באופן יסודי ומקצועי בהחלקה כמו החלקת קראטין ולא להתפתות למחירים זולים , בחומרי החלקת קראטין קיימים מוצרים רבים והזולים שבניהם מכילים כמות פורמלין גבוהה מהרגיל. בהחלקת קראטין על בסיס אורגני  רמת הפורמלין מזערית מאוד ולכן אינה רעילה .
רוברט עיצוב שיער הינו מעצב שיער מוכשר ביותר בעל ותק וניסיון רב בתחומו אשר התמקצע ברמה הגבוהה ביותר בתחום של החלקת קראטין על בסיס אורגני.

כתיבת תגובה