Untitled

בין לימוד אנגלית למתחילים ובין שיעורים למתקדמים

 

הקצב הנכון כדי להגיע לתוצאה מספקת

כשחושבים על אנשים שמעוניינים ללמוד שפה זרה חשובה כמו אנגלית, רואים מיד כיצד מדובר על מגוון רחב מאוד של אנשים. דבר זה מציג לנו עובדה חשובה שמדגישה עד כמה יכול אדם מסוים להיות ברמה נמוכה של אנגלית ועד כמה אדם אחר יכול להגיע לקורס של לימוד אנגלית עם ידע מסוים. עבור אלו שמעוניינים להעביר את הקורס בצורה רצינית, הרי שהם חייבים להיות מודעים לכך על מנת לתכנן את מהלך הלימוד.

 

בין אם אנו מדברים על לימוד אנגלית עסקית ובין אם אנו מדברים על תהליך לא פחות חשוב של לימוד אנגלית לילדים, אין ספק שיש להעביר את כל חומר הלימוד בקצב נכון. זאת על מנת שמי שמגיע עם ידע פחות מאשר תלמיד אחר, יוכל להתקדם כמה שיותר מהר על מנת ליישר קו, כמו שאומרים, ולא להיות בבעיה מול שאר הכיתה. יישור קו כזה הוא דבר חשוב מאוד שיש להקפיד עליו על מנת להגיע לתוצאה מספקת עבור כל תלמיד.

 

תחילת הלימודים נעשית בצורה הנכונה ביותר

במדינת ישראל של היום יש אפשרויות רבות ומגוונות מאוד עבור כל מי שמחליט ברגע מסוים שעליו ללמוד אנגלית בלי להשתהות יותר מדי. בכל הקשור לתהליך של לימוד אנגלית, כל שיטת לימוד חייבת לקדם כל תלמיד כמה שיותר. כך למשל, לא רק לימוד אנגלית און ליין יכול לשרת את מי שרוצה להתקדם בקצב שלו, אלא שגם לגבי לימוד אנגלית למבוגרים, ניתן להתאים תכנית לימודים מצוינת מכל הבחינות.

 

נראה כי הרגע החשוב ביותר בכל מהלך של לימוד אנגלית בישראל, הוא זה הקשור לאותו יישור קו שעליו דברנו בכל הקשור לרמתם של התלמידים שמגיעים לקורס איכותי. עבודה נכונה מול מספר התלמידים שמגיעים לקורס של לימוד אנגלית עסקית למשל, תדגיש כיצד מדובר על קידום נכון של כל התלמידים אל נקודה ממנה ניתן להמשיך את הלימודים ללא כל בעיה וללא כל חשש שיהיה מישהו שלא יפיק את המיטב מהקורס.

 

ההתייחסות לרמה של כל תלמיד

יש הרבה מה לדבר על ההתייחסות הנחוצה לרמתו של כל תלמיד שמגיע ללמוד אנגלית. אחרי הכול, היום בישראל אנו יכולים למצוא אנשים שיודעים מעט אנגלית בזכות מה שלמדו בבית הספר, אנשים שאנגלית זרה להם כמו שפה של מדינה מאוד לא מוכרת, ואנשים שאולי יודעים קצת אנגלית רק משידורי טלוויזיה מסוימים. דבר זה מעלה נקודה חשובה שלעתים יהיו כאלו שהאנגלית בפיהם לא נכונה או שהיא מאוד לא מדויקת.

 

אם רוצים להציג איכות רצינית של לימוד אנגלית ואם רוצים להראות לכל תלמיד שהוא יכול להיכנס לעניינים, כמו שאומרים, וליהנות מתהליך איכותי של הלימודים כבר מההתחלה, הרי שרק התייחסות לרמת התלמיד ויצירת דרך מקצועית לקדם את כל התלמידים בקורס, יביאו לסיום מוצלח של הלימודים. דברים אלו בכל לימוד אנגלית לילדים ואנשים אחרים, באמת יביאו לסיפוק מלא של כל תלמיד ותלמיד.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה