טיפים שחשוב לדעת כשמזמינים אינסטלטור

חוויתם בעיית אינסטלציה? זקוקים להזמין אינסטלטור? ידוע כי בשוק לא חסרים כיום אינסטלטורים רבים שיכולים לעזור לכם, אך כמו בכל תחום, תמיד היינו רוצים אינסטלטור מקצועי, אמין, ושיגבה מחיר הוגן. לצערנו בשוק לא חסרים אינסטלטורים שאינם מקצועיים מספיק ושגובים מחירים גבוהים מאוד. כידוע מקצוע האינסטלציה אינו מחייב תואר, קורס או כל הכשרה אחרת, כל אדם יכול ללמוד את המקצוע מחבר או בן משפחה, ובעצם להתחיל לעבוד במקצוע. לכן מאוד קשה לדעת אילו אינסטלטורים מקצועיים ואמינים כיום בשוק. אז איך בכל זאת נדע? לפניכם טיפים שחשוב לדעת כשמזמינים אינסטלטור.

בעיות רציניות? רק אינסטלטור עם תעודה

אז נכון, המקצוע לא מחייב הכשרה כלשהי בתחום על מנת לעבוד בו. אם חוויתם תקלה פשוטה, תוכלו להסתפק באינסטלטור ללא תעודה, אך אם אתם זקוקים לתיקון בעיה רצינית כמו נזילה בקיר, פיצוץ בצנרת או כל בעיה שהיא לא פשוטה, מומלץ להיעזר באינסטלטור בעל תעודת קבלן שיפוצים. תעודה זו היא סוג של הכשרה בתחום, ומאפשרת לכם לדעת בוודאות כי האינסטלטור הוכשר מקצועית בידי גורמים מקצועיים לעבודה בתחום.

המלצות מחברים ומכרים

אין דרך יותר מצוינת למצוא אינסטלטור מקצועי מאשר המלצה מאנשים הקרובים אליכם כמו חברים או מכרים. כל אדם יכול להמליץ על אינסטלטור, אבל כשמדובר בחבר או מכר שלכם, ההמלצה הזאת מבוססת ויש על מה לסמוך כאן. אם החברים או המכרים שלכם היו מרוצים מהאינסטלטור, מרבית הסיכויים שגם אתם תהיו. לכן נסו לשאול בני משפחה, חברים או מכרים אם הם מכירים אינסטלטור מקצועי שכדאי להזמין, ובקשו את מספר הטלפון שלו.

סכמו מראש על זמן העבודה

אינסטלטור מקצועי, ישאף לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, מבלי למרוח את הלקוח שלו. במידה ויש לכם תקלה מורכבת, כמו לדוגמה איתור של נזילה מהקיר, ככל הנראה תידרש עבודה רבה. עם זאת עבודה שכזו יכולה להסתיים בכמה ימים, לכן סכמו מראש עם האינסטלטור על הפגישות ועל זמן העבודה, ישנם כאלה שימרחו אתכם גם לשבוע או אפילו לחודש, אל תסכימו בשום אופן.

טיפ חשוב: חשוב תזמינו אינסטלטור שעובד בקרבת מקום למגוריכם, לדוגמא אינסטלטור בתל אביב אם אתם גרים בתל אביב.

כתיבת תגובה