יותר מידי אולמות אירועים ברעננה?


טיפים לארגון אירוע מהחלומות- הפנטזיה של כולם היא ארוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה באמת אורחים זוכרים? הבגדים, איכות האוכל שהוגש, האפקטים המיוחדים, וכמובן את העיצוב. יתכן שתופתעו מהתוצאות, אבל להרבה מאוד מהאורחים אותם דברים הם החשובים, ועל אלה נשתדל להתייחס פרטנית.

בוחרים מיקום לאירוע

המקום שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה יוקרתית תקרין יחודיות , חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם או גן יחודי יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שגן ארועים קטנטן ישקף חמימות.

זכרו שמאוד קל לחלום על אירוע שיהיה אקסקלוסבי ומופצץ, אך לרוב שלאחר התחלת התכנון מבינים בעלי הארוע כי זה לא באמת מה שהם חיפשו. אז לפני ששוכרים אולם חשבו בהיגיון אם אכן המקום הזה הוא באמת אתם .

בוחרים תפריט לאירוע

הסתיימה ההתמודדות עם אירועים בנתניה? לדעת כלל המוזמנים אחד המרכיבים המרכזיים ביותר זה האוכל שיוגש למוזמנים. לחלק זה אולי נשמע ראוותני, אבל רוב המוזמנים ממש רוצים ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא המנות שיוגשו באירוע.

לפני שאתם בוחרים תפריט תבדקו לעומק מי מרבית האנשים שיתפסו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בחגיגה שלכם. אם לשימחתכם מדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, תלכו לכיוון של אוכל יותר עממי. במקרה שמדובר בח'ברה מהבוהמה השנקינאית אז תלכו על אוכל גורמה, אם זאת חגיגת יום הולדת ורובם יהיו בה ילדים אז בלי ספק כדאי לבחור בתפריט ילדותי יותר הכולל בו ההמבורגר, פיצה ועוד.

זכרו כי אי אפשר לרצות את כולם, לפיכך כדאי לגוון עם אוכל עממי ומורכב, ייחודי ופופולארי. ככה יהיו לרוב האנשים מספר אופציות להחליט. בסופו של דבר, רצוי שיהיה גיוון באפשרויות מאשר רק מנות מצומצמות.

עיצוב הגן

היה ויש לכם זמן מיותר וזה עקרוני מבחינתכם לגרום לתחושת וואו אצל המוזמנים, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו חדשני ובאופן מיוחד מסר שחשוב לכם שהאורחים ידעו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם סגנון העיצוב בעל חשיבות מכרעת .

בקטע הזה באמת ובתמים אין גבול לדמיון; אפשר ליצור הכל, או, לדוגמה, להדגיש דברים מסוימים; צבע (אירוע בלבן, הדגשת רק צבע אחד), תפאורה (ציפורים,עצים) פסלי קרח וכו', רק תאפשרו לעצמכם להתפרע. לא פעם קורה שטקס פרטי משתנה והופך לגם האירוע של ההורים, לכן דווקא בנושא רגיש זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מתלבטים לגבי אולמות אירועים ברעננה?

הדבר הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אך זכרו תמיד שבסופו של יום זה היום הגדול שלכם. היה ויש משהו שאתם לא רוצים לשכוח ממנו בגלל שהוא , מפריע לחלק מבני המשפחה, אל תתפשרו. תסבירו ליקיריכם בצורה עדינה ושקטה שזה בסוף האירוע הוא שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום למה שבאמת מעיד על אישיותכם.

היה ואתם עדין צריכים חומר נוסף על אירועים חזרו אלינו, ושיהיה לכם אירוע מדהים!

כתיבת תגובה