אודת גני אירועים באזור השרון

מי לא רוצה אירוע המאה? החלום של כולם הוא מסיבה מושלמת, אולם מה בעצם אורחים זוכרים מאירוע? החליפה והשמלה, הקייטרינג, המוזיקה, ובמיוחד את העיצוב. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אולם להרבה מאוד מהאורחים חשובים אותם אספקטים, וכמובן על אלה נשים פוקוס.

בחירת מיקום האירוע

המקום שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה יוקרתית תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תשקף אופי שובב, אולם יפיפה ירמוז על עושרכם בעוד שאולם ארועים אינטימי יקרין משפחתיות.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על בר מצווה יוקרתי ומפוצץ, אך לרוב שאחרי שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שזה לא באמת מה שלמעשה הם רצו. לפני שאתם בוחרים אולם איורעים תחשבו בהיגיון אם באמת האולם הזה אכן מתאים לכם .

תפריט האירוע

הסתיימה ההתמודדות עם גני אירועים באזור השרון? ללא ספק אחד המרכיבים שצריכים לשקול ברצינות זה האוכל שיוגש באירוע. זה אולי יישמע קצת ראוותני, אבל מרבית האנשים מרגישים צורך ליהנות וההנאה החשובה להם היא המנות שיוגשו באירוע.

טרם בחירת התפריט תבדקו טוב טוב מיהם האנשים שיתפסו את החלק הגדול ביותר בחגיגתכם. היה ומדובר באנשים מהמעמד האמצעי, שמעדיפים את האוכל הביתי, כדאי ללכת לכיוון של אוכל פשוט יותר. אם קורה ומדובר בצעירים ססגוניים מהבוהמה ההרצלייאנית אז כדי שתלכו על מנות מתוחכמות, אם זו בר מצווה ורוב המוזמנים יהיו בה ילדים אז בלי ספק כדאי לבחור באוכל צעיר הכולל בתוכו עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

בכל מצב בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, בגלל זה כדאי לבחור תפריט פשוט ומורכב, פופולארי וייחודי. ככה יהיו לכלל האנשים הרבה אפשריות לבחור. לסיכום, עדיף שיהיו הרבה אפשרויות מאשר כמה מנות מצומצמות.

עיצוב הארוע

אם נשאר לכם זמן נוסף ואתם ממש מעוניינים ליצור תחושת וואו אצל האורחים שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו אותנטי ובייחוד מסר שנראה לכם שחשוב שרוב האורחים יבינו. בדומה לבחירת מקום הארוע, גם העיצוב שתבחרו בעל משקל.

בכל מה שקשור בעיצוב ממש אין סוף לרעיונות ; ניתן לעשות הכל, או לחילופין אפשר להדגיש רק דברים ספציפיים; צבעי הערב (ארוע בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), אפקטים (דקלים, ציפורים) עיצוב הפרחים וכו', רק תיתנו לעצמכם להתפרע. לפעמים קורה שארוע אישי מתשתנה בעיקר להיות האירוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה במיוחד בנושא זה, זה מקומכם לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

אתם בעיקר חושבים על גני אירועים במרכז?

הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אבל תזכרו כל הזמן שאחרי הכל זה האירוע שלכם. היה ויש נושא שאתם ממש לא מוכנים לבטל אותו אף אם הוא לפעמים, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תתפשרו. תסבירו לבני המשפחה שלכם ברגע ובעדינות שבשורה התחתונה הארוע שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ותנו מקום למה שבאמת מעיד עליכם.

במידה ואתם צריכים עוד חומר בנושא התחום קראו כאן עוד ושתהיה קריאה נעימה!

כתיבת תגובה