אולי עדיף לי ללמוד תואר שני במנהל ציבורי?

מחפשים קורס מקצועי? מה לגבי מכללות ואוניברסיטאות?

בזמננו, אין ילד שלא מבין שבלי טיפת השכלה איכותית, האופציות שלנו מוגבלות. ככה זה, מנהל אינו ישמח לבחור במועמד בלי תואר או לימודי תעודה, ובנינו, אפשר להבין גם למה. תואר ראשוןשני או, למשל, לימודים מקצועיים אחרים, מעידים על יכולות טובות – כושר התמדה, ידע מקצועי ואיך אפשר לשכוח – יכולת למידה. בדיוק בגלל זה, אל תסגרו לעצמכם דלתות – התחילו ללמוד ברצינות, זה עשוי רק להועיל.

כיצד ניתן להחליט על התואר שתלמדו?

חובה להשקיע הרבה מחשבה בהחלטת התואר. יש לכך סיבה ברורה מאוד, החלטה זו משפיעה מאוד על חיינו. בהחלט ישנו סיכוי גדול, שהתואר הראשון שתבחרו, יהיה גם בעתיד התחום בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, לתואר שתלמדו יש בהחלט לא מעט השפעה על מסלול הקריירה שלכם. אז לא כדאי להמר פה…

חייבים תנאי קבלה לתואר שני במשפטים? מתרגשים מתיאוריות מדעיות או שאתם אנשים של אמנות? ההחלטה בדבר התואר צריכה להיות לפי היכולות הטבעיות שלכם; אם לא בורכתם בחשיבה ריאלית ,סתם דוגמא, יהיה לכם לא פשוט להתמודד עם מחשבים ותכנות. השתדלו לא להקשות על עצמכם, לכו רק על תחום שאתם באמת אוהבים ויכולים להצליח בו.

היש בכלל מקצוע שתמיד חם בשוק? מה תמיד טוב שיהיה התואר הראשון שלנו?

בהנחה ומשקיעים סכומים נכבדים של כסף וכמובן מאמץ נפשי בלימודים, מי לא רוצה לראות איזשהן תוצאות. כלומר, להיות חלק ממעגל העבודה ולהמשיך לעסוק בתחום. אז, איך לעשות את זה? בשביל זה מומלץ ללכת על מקצוע חם בשוק! לימודי משפט, לדוגמא, יהיו תמיד רלוונטיים, ומעבידים רבים ירצו להעסיק בוגרים שבחרו בתואר זה.

ללמוד ולהתפתח

כנראה שיש לכם שאלות על תואר שני במנהל ציבורי או בחירת מוסד לימודים, וזה לגיטימי. בשביל להשיג עוד אינפורמציה על עולם הלימודים, בואו לכאן פעם נוספת. כדי להתוודע לכל המידע העצות המעשיות והשירותים בתחום. אז קדימה לדרך!

כתיבת תגובה