איזה מנעול כדאי לבחור? מנעולן מסביר על החלפת מנעולים…

מה חשוב לדעת לפני שמחליפים את המנעול בבית או במשרד… בחירה של מנעול

את מפתחות הבית כדאי להפקיד רק בידיים אמינות, יש לנהל מעקב מדויק אחר כל העותקים של המפתחות ולמנוע ככל האפשר מקרים של אבדן מפתח. המצבים הבאים הם מקרים קלאסיים בהם מומלץ להחליף במהרה את מנעול הבית : מעבר אל דירה חדשה או דירה שכורה, חילופי דיירים בדירת שותפים, גנבה של מפתח הבית, שיקום הבית לאחר פריצה, חשש לאבדן של מפתח, החלפת דלת חדשה בדלת ישנה.

בתחום כה רגיש כמו אבטחה הבית אין מקום לתמימות. המנעולנים יוכלו לספר לכם סיפורים מזעזעים על מקרים בהם תלמידים מבית הספר גנבו את מפתחות הבית מהילדים ובצעו פריצות לדלתות, מקרים בהם צוות המוסך מנצל את תמימות הלקוח ומשכפל את כל צרור המפתחות אשר הופקד בידיו ללא כל חשש, הלקוח כלל אינו חושד כי בעל מקצוע מפוקפק שכפל זה עתה את מפתחות הבית.

דגשים לבחירה נכונה של מנעול לבית:

כל מנעולן יוכל להמליץ על מספר סוגים של מנעולים תוך מתן הסברים אודות ההבדלים בין המנעולים והתאמתם לתנאי השטח. ראשית, חשוב להסביר כי לא קיים מנעול אשר לא ניתן יהיה לפרוץ, מנעולים חזקים מרתיעים את הפורצים ומקשים מאוד על מלאכתם, אך אין באפשרותם למנוע לחלוטין פריצות. מנעולן אמין הוא כזה אשר אינו מבטיח הבטחות שווא, הוא מקפיד לספק את המנעולים הכי חזקים בענף תוך שקיפות מוחלטת באשר ליכולות של המנעול.

  • כדאי לבחור מנעול חזק אשר יעודד את הפורצים לוותר מראש על ההתמודדות עמו.
  • מנעול חזק יהפוך את ביתכם יעד הרבה פחות פופולרי לפריצות.
  • ניתן ואף מומלץ לשלב מספר מנעולים בכל דלת, לעתים כדאי יהיה לשדרג את הדלת עם מנעול נוסף על פני החלפה של המנעול הקיים.
  • מנעולים חדישים יותר הם גם טובים וחזקים יותר.

יחד עם מנעול דלת הבית כדאי לנצל את ההזדמנות לשפר את רמת האבטחה של הבית כולו. בתי קרקע פרטיים זקוקים גם למנעולי חלונות חזקים, מנעול לשער הכניסה אל השטח הפרטי, מנעול חזק לדלת האחורית ולעתים, גם מערכת אזעקה. מנעולן מנוסה הוא אשר יוכל לספק ייעוץ מקצועי להרכבת מערך האבטחה הדרוש, מערך האבטחה אשר יעניק לכם שנת לילה טובה.

החלפת מנעול בשיטה המהירה והקלה ביותר…

הדרך הטובה ביותר לבצע עבודה היא להיעזר באיש מקצוע מוסמך ומנוסה! שמדובר בביטחון שלכם ושל משפחתכם מומלץ להשקיע במנעול איכותי אשר יעשה את העבודה כמו שצריך…
אין זה משנה אם אתם מחפשים מנעולן בפתח תקווה, בתל אביב או בבאר שבע, איש מקצוע מנוסה יחסוך לכם זמן ויספק לכם מענה מקצועי אשר באמת יתאים לצורך שלכם!

כתיבת תגובה