איך אפשר לבחור חברת אבטחה אמינה?

בחירת חברת אבטחה

יש לא מעט מקרים שבהם יהיה לכם ברור שאתם צריכים לפנות לחברת אבטחה מקצועית במיוחד: למשל כשאתם צריכים לאבטח מרכז מסחרי, כשצריך לבחור אבטחה לבתי ספר וגנים, כאשר צריך לאבטח הופעות או אירועי ספורט, וקיימים עוד מקרים רבים ומגוונים. השאלה היא כמובן, איך מתוך כל המגוון של חברות האבטחה שפעילות בישראל, אתם יכולים לבחור את החברה הטובה ביותר והמקצועית ביותר? להלן כל הדגשים שכדאי לשים לב אליהם, כדי שהבחירה תהיה חכמה:

הדברים שתמיד בודקים בחברה

  • הרקע של המאבטחים – אל תתביישו לשאול את ההנהלה של החברה מהו הרקע של המאבטחים שהיא מעסיקה. האם כלל המאבטחים הם בוגרי יחידות קרביות או שיש להם רקע פיקודי? האם מדובר על מאבטחים צעירים או מבוגרים? האם המאבטחים עוברים הכשרה מיוחדת בחברת האבטחה? האם המאבטחים הם נושאי נשק? כל אלו נושאים חשובים מאד שישפיעו לא מעט על האיכות של האבטחה שאתם תקבלו.
  • ההתמחות של החברה – דגש נוסף קשור להתמחות בשירותים השונים שחברת האבטחה יכולה לספק לכם. ישנן חברות אבטחה אשר מתקדמות יותר באבטחת אישים, יש שמתמקדות באבטחת אירועים, יש חברות שמתמחות במתן שירותי אבטחה למוסדות ציבור, ועוד. יש לוודא בכל מקרה – כי ההתמחות הרלוונטית קיימת בחברה שאתם פונים אליה.
  • תנאי ההעסקה – זה לכאורה לא העסק שלנו, אבל תמיד כשבוחרים חברת אבטחה כדאי לשים לב האם המאבטחים גם מקבלים תנאים ניאותים. אל תשכחו שמאבטח שמתוגמל היטב, הוא כנראה מאבטח מקצועי יותר שגם יבצע את עבודתו בתנאים טובים יותר – ומכאן אתם תקבלו שירותים הרבה יותר טובים!
  • רישיון – אל תשכחו שתמיד בוחרים אך ורק חברת אבטחה אשר פועלת ברישיון מלא ותקף. כדאי גם לבחון האם במשטרה מכירים את חברת האבטחה והאם עבדו איתה בעבר במשותף (למשל באבטחת אירועי ספורט) כי זו עוד נקודה חשובה.

לא משחקים עם ענייני אבטחה

אולי יותר מכל נושא אחר, דווקא הבחירה בחברת האבטחה היא הבחירה שצריך להשקיעה בה הכי הרבה זמן. בסופו של יום, המאבטחים יכולים להציל חיים, ולכן ההשפעה שלהם היא לא פחות מאשר עצומה.

כתיבת תגובה