איך לעבור בשלום מפגש משפחתי בחו"ל?

משפחה לא בוחרים, וצריך להתמודד עם מה שיש. לא פעם, כשאנחנו מגיעים למפגש משפחתי, מישהו עושה פאדיחות או יוצר מהומה בין כל בני המשפחה, ואנחנו מצטערים על זה שבאנו גם אנחנו. אבל כל זה מתגמד כאשר המפגש הוא בחו"ל, אז הסיכוי לפיצוץ גדול יותר וכך גם האפקט שלו.

אם אתם צריכים להזמין טיסות לקנדה כדי להיפגש עם המשפחה בטורונטו, חשוב שתיידעו אותם לגבי כל הפרטים של הטיסה הרבה מראש, וכמה ימים לפני מועד ההגעה שלכם תנו להם תזכורת. בצורה הזו, הכל יהיה מוכן לכבודכם כשתגיעו- כשתרדו מהמטוס בוודאי תהיו חסרי סבלנות, אבל בזכות המיטות שכבר הכינו לכם, תוכלו ללכת לשים את הראש לזמן מה, וכך למנוע ויכוח או ריב שנוצר בגלל עייפות בלבד.

עדכון המשפחה לגבי פרטי טיסות לניו זילנד הוא חשוב גם כדי שהם יוכלו לאסוף אתכם משדה התעופה ברגע שתנחתו ולא תצטרכו להיסחב עם המזוודות ולחכות לאוטובוס או מונית. גם אם ממש אין לכם סבלנות להקשיב להם אחרי טיסה כל כך ארוכה, הנסיעה איתם באוטו תהיה לכם נוחה ומהירה יותר.

אם אתם נוסעים להיפגש עם המחשבה כי אתם מרגישים מחויבים וצריכים לעשות איתם קרוזים למרות שאתם לא רוצים להיות על אותה ספינה איתם, אין לכם ברירה, אלא לעבור את זה בשקט, כי בלי תירוץ ממש טוב, הם לא יסכימו שלא תצטרפו אליהם להפלגה. אז לפחות תדאגו שיהיה לכם חדר נפרד אם זה אפשרי.

אם אתם הולכים לפגוש קרובי משפחה רחוקים שכמעט ולא יוצא לכם להיות איתם בקשר, מצד אחד הרווחתם, כי הדיסטנס ישמור על האווירה רגועה תמיד. מצד שני, חשוב שתלמדו את ההרגלים שלהם כדי לא לפגוע להם בשגרת החיים.

עוד משהו שכדאי לזכור הוא כל מה שקשור לאוכל- אם במקרה שיניתם את הרגלי התזונה שלכם, תיידעו את בני המשפחה שאצלם אתם מתארחים, כי גם להם וגם לכם לא יהיה נעים אם כל מה שיוכלו להגיש לכם בהתראה כה קצרה זה דברים שאתם כבר לא אוכלים.

יש עוד כל כך הרבה דברים שיכולים להסתבך במהלך הביקור אצל המשפחה בחו"ל, אך יותר מדי מכדי שנוכל להרחיב. בקצרה נאמר, שחשוב שתכירו טוב טוב את האנשים שאתם עומדים לגור אצלם וחשוב שאתם תהיו האנשים ה"גדולים" יותר כדי שיימנע ריב גדול במהלך הביקור.