איך נקבע הגורל שלנו?

גורלו של האדם נקבע על פי החלטות שלו ואמונתו. אנשים שומרי מסורת ודתיים מאמינים שגורל האדם נקבע על ידי אבינו שבשמים. כל מה שקורה לאדם על הקרקע הוא תוצאה של הכוונת האלוקים.

הם מאמינים שכל מה שקורה, לטוב ולרע, הוא הגורל, המזל (הטוב או הרע), של האדם וצריך לדעת לנצל את הגורל לתיקון ושיפור דברים רעים. האמונה בולטת במיוחד בעת לידתו של ילד עם צרכים מיוחדים ולהבדיל אלפי הבדלות באבל, כשמתאבלים מאמינים שגורלו של הנפטר נקבעה על ידי השם.

אנשים דתיים מאמינים שאף אם הגורל הוא רע אפשר בכח האמונה לשנות את הגורל ושכל מה שקורה צריך היה לקרות.

אפשר לצפות את הגורל על ידי תחזית שבועית אסטרולוגית. האסטרולוג יכול על פי מפת לידה לצפות מה יהיה גורל הלקוח לשבוע של התחזית.

מדי שבוע בעיתוני סוף השבוע יש מדור אסטרולוגיה בו מתפרסמת תחזית שבועית אסטרולוגית לכל מי שנולד בתאריך יום הוצאת התחזית ועד לשבוע שלאחר מכן. התחזית אינה אישית. היא מותאמת לכל ילידי השבוע בהתאם למצב הכוכבים והשמש.

כדי לקבל תחזית שבועית אסטרולוגית אישית צריך לפנות לאסטרולוג כדי שזה יכין את התחזית האישית על פי הפרטים הבסיסיים הנדרשים לשם כך והם תאריך, שעה ומקום הלידה ושם האם. פרטים אלו עם מצב הכוכבים הם בסיס להתחלת עבודתו של האסטרולוג.

אנשים פרטיים, בעלי עסקים ומנהלי חברות יוצרים קשר קבוע עם אסטרולוג שזה יכין עבורם תחזית שבועית אסטרולוגית. את התחזית הם יכולים לקבל באמצעות מייל ישירות למחשב שלהם או לטלפון הנייד.

הרבה מבין לקוחות האסטרולוגים מאמינים שמפת הלידה היא הגורל שלהם וצריך ליישם את המלצות האסטרולוג לשבוע המסוים, שאם לא כן הגורל יכול להשתנות ויכול להיגרם נזק.
גם מהמרים בקזינו חושבים שהגורל הוא זה שקובע את הצלחותיהם או כישלונותיהם בהימורים. אדם שמרגיש שגורלו לא עומד לו כדאי שלא ייגרר למעשים מסוכנים.
אנשים הנוהגים למלא לוטו מדי שבוע חושבים שגורלם הוא זה שיקבע אם הם יזכו או לא. הם אינם מקבלים את העובדה שהזכייה תלויה במכונה אוטומטית שמוציאה כדורים עם מספרים שמהווים את המספר הזוכה.

טפסי הטוטו הם דבר אחר. פה יש כבר גורם אנושי שיכול להשפיע על התוצאות. לכל שחקן כדורגל יש את היום הלא טוב שלו דבר שיכול לשנות את טבלת הניצחונות של קבוצות הכדורגל עליהן נעשה ההימור.

כל אחד יכול לקחת את גורלו בידיו. לדוגמא אנשים שסטו מדרך הישר, החלו להשתמש ולסחור בסמים מסוכנים , ילדים שבוחרים לעסוק בפלילים במקום ללמוד בבית הספר, כל אחד יכול לשנות את מצבו על ידי בחירה לשנות את הגורל שלו לקבל עזרה מאנשי מקצוע ולדבוק בדברים הטובים שהגורל יועיד להם במקום בדברים השליליים.
לפעמים גורלו של אדם נקבע על ידי הסובבים אותו וניתן לראות זאת במשפחה שיש לה ילד חריג. כדי שילד חריג יגדל בסביבה רגילה. אם הילד יגדל רק במסגרות לילדים חריגים גורלו נחרץ כבר מגיל צעיר ביותר והוא לא יוכל להשתלב בעתיד בחברה רגילה. אבל אם שילובו של הילד במסגרות חינוך רגילות הגורל שלו בעתיד יכול להיות טוב והוא יצליח לעשות כמעט הכול כילד רגיל.

רבים מבין הנערים גורלם השתנה על ידי קבלת עזרה מקצועית, אשפוז במוסדות לעבריינים בהם יש קבוצות תמיכה. אותם נערים הופכים להיות מדריכים לדור הבא של ילדים שדרכם אבדה. מזלם של אותם ילדים הוא שיש אפשרות לשנות את דרכם השלילית לחיובית.

כתיבת תגובה