אינסטלטורים מציגים את השלבים השונים לניקוי האמבטיה

ניקיון של חדר האמבטיה יכול לקחת הרבה זמן, במיוחד אם אתה לא עושה זאת פעם או פעמיים בשבוע. יש לנו בד"כ נטייה לדחות דברים לאחר כך, אבל סידור מחדש של הרהיטים או החפצים השונים במקלחת, ניקיון הרצפה במטאטא – כל זה מביא לתוצאות מהירות וחוסכות לנו הרבה זמן כאשר יצטבר לכלוך ענק 10 דקות לפני שהאורחים שלנו יגיע אלינו הביתה. אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב שבוא האורחים מרגישים לא בנוח כשהם נכנסים לחדר האמבטיה. לכן, הזמן שמוקדש לניקיון – יחסוך לנו אי נעימויות בעתיד. גברים: כשאתם מזמינים בחורה הביתה, היא מסתכלת בדרך כלל על הפרטים הקטנים, כמו למשל מיטה מסודרת ושירותים נקיים.

דבר ראשון: כל אינסטלטור בחיפה למרות שזה לא תפקידו העיקרי, ימליץ לכם בשלב ראשון בניקיון חדר האמבטיה, לרכז את כל הבגדים המלוכלכים לתוך הסל כביסה מבלי למיין את הבגדים. את זה תעשו בשלב מאוחר יותר. אך קודם כל, לשים בסל כדי לנקות את מה שבולט לעין. וכל מה שלא שייך לחדר האמבטיה, להעביר לחדרים האחרים בעזרת סל כדי שלא תלכו ותחזרו כל שנייה, אותו דבר גם לגבי אשפה. שיהיה לידכם סל אשפה גדול כדי שכל הזבל ייזרק לשם. כעת, הגענו לחלק האומנותי: שימו כפפות גומי כדי לנקות את כיור האמבטיה, השתמשו בספוג שאינו שורט כדי לקרצף את החלקים המלוכלכים, לאחר מכן שטפו את האזורים במים ותנגבו אותם במגבת.

את השירותים תנקו עם מברשת ניקיון שמתאימה לכך, ועליה שיהיה סבון נוזלי מתאים מחברה מוכרת ולא שרלטנית, את המראות תנקו עם מטלית ניקיון שלא שורטת, אלא שמתאימה לניקיון זכוכיות מסוג זה. אם אין לכם מנקה זכוכיות, אז אינסטלטורים בחיפה ממליצים להשתמש בחומרים של חומץ מזוקק. כעת, השתמשו במטאטא כדי לנקות את רצפת האמבטיה, לאחר מכן תשטפו את הרצפה עם סמרטוט לח. במידה וגיליתם בעיית צנרת כלשהי או הצפה בלתי צפויה, תוכלו ליצור קשר עם אינסטלטורים שתוך זמן קצר ישיבו את המצב לקדמותו, ולא יהיה לכם שום חשש להזמין אורחים הביתה. הם יוכלו להיות בכל מקום בבית.