איפה אפשר ללון בעיר התיירות המבוקשת ביותר בארץ?

מי שמגיע לנפוש באילת ולחפש טיולים, בילויים ושלל אטרקציות, יסתפק בחדר נקי שנעים לישון בו ולא בשירותים המפנקים שנותן כל בית מלון יוקרתי בעיר אילת. ניתן למצוא מלונות זולים כמו מלונות של 3 כוכבים באילת  המציע אירוח ברמה בסיסית כלומר לינה וארוחת בוקר. החדר יהיה מאובזר ויספיק לשהייה נוחה כיום עם המצב הכלכלי הקשה, הרבה נופשים שרוצים חופשה, בוחרים בדרך הזולה יותר כמו מלון 3 כוכבים.

אם אתם עם משפחה, ומעוניינים במלון שבו הכול כלול, תוכלו לחסוך הרבה כסף בכל מה שקשור לאוכל ושתייה, במלון תוכלו לקבל זאת כיד המלך.  ישנן שלוש ארוחות ביום  בופה לאורך כל היום במקרה ותהיו רעבים בין לבין, שלגונים וגלידות לילדים , מועדון בריאות וספא מפנק. ישנה הרבה פעילות לילדים ולמבוגרים ואין צורך להוסיף כסף על שלל הדברים האלה. לינה באילת מציעה גם מלונות של 4 כוכבים, זוהי בחירה מאוד טובה למשפחות ולצעירים שמעוניינים בחופשה באילת, היות ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו שהייה במלון של 5 כוכבים.

יש כאלה המחפשים את האווירה החופשית של מלונות 4 כוכבים שחוץ מהמחיר הזול יותר אין הרבה הבדל בינם לבין מלונות של 5 כוכבים.  ישנם גם דירות נופש באילת שהם פתרון אידיאלי למי שמעוניין בחופשה משפחתית הרחק מהנופשים האחרים בייחוד אם בתי המלון נמצאים בתפוסה מלאה בתקופות החגים או חופשת הקיץ. מי שמעוניין בחופשה משפחתית או זוגית שהיא ברמה אך לא פחות מפנקת מהמלונות היקרים באילת , יוכל לשכור צימרים באילת לכל צימר יש ג'קוזי מפנק, טיפולי ספא ועיסויים והכי חשוב הרוגע והשקט שמציעים הצימרים.  חופשה כזאת מתאימה במיוחד לזוגות שמחפשים סוף שבוע מהנה ורגוע הרחק מהשגרה המעצבנת של היום יום. הצימרים הם הרבה יותר גדולים מחדרים בבתי מלון וההרגשה היא כמו בבית. רוב הצימרים מאובזרים בכל הנוחות המרבית שיש לנו בבית ולפעמים אף יותר.

התקופה הכי טובה לשהות באילת היא הקיץ או סוף האביב, העיר מלאה נופשים ישראלים ותיירים וכייף להיות בתוך "אקשן"  למי שאוהב את זה. אם יש אתכם ילדים ואתם לא הולכים לבתי מלון יוקרתיים בהם ישנו צוות מיוחד המעסיק את הילדים, דאגו שיהיו להם את הדברים שהם אוהבים על מנת שלא ישתעממו, למרות שאילת מציעה הרבה אטרקציות לדור הצעיר שלנו. כדאי לבקר בזמן החופשה במסעדות המדהימות של אילת ובספורט המים המגוון.