בחירת עיצובי פרחים

ימים ואירועים מיוחדים, משמחים ומעציבים, דורשים זרי פרחים. לא משנה מה חוגגים או איזה יום מציינים, פרחים הם פריט חובה בימים ובאירועים החשובים בחיינו, החל מהלוויה ועד ללידת הילד או הילדה הראשונים.

כל אירוע וכל יום מיוחד דורשים עיצוב פרחים אחר. לדוגמא, בהלוויות אנחנו נביא את עיצוב הפרחים העגול והגדול, ולכבוד יום הנישואים שלנו אנחנו נזמין משלוחי פרחים בירושלים בעיצוב סטנדרטי, שיגיעו עד לבית או למשרד של בן או בת הזוג שלנו, כדי להאיר להם את היום.

אבל מה זה בעצם עיצוב סטנדרטי? גם לעיצוב הזה ספציפית יש כמה אפשרויות לבחור מהן. איזה פרחים נשים בתוך הזר ובאיזה צבע הם יהיו? אפילו העטיפה של הזר היא בחירה שצריך לעשות, כי גם היא חלק מצורת ההגשה ועל כן היא משפיעה על מראה הזר כולו.

אם כן, רכישת זר פרחים בירושלים יכולה להיות סיפור שלם, שלא מתחיל ונגמר בכניסה לחנות, תשלום ויציאה; זה יכול לקחת הרבה זמן, שנגזל כמובן על מחשבה. וכמובן, אם נרצה זר גדול יותר, ואם נרצה שהוא יהיה בעיצוב מיוחד, זה ייקח לנו יותר זמן. מזל גדול שיש אפשרות לעשות הזמנות ומשלוחים של פרחים מבלי שנצטרך ללכת לחנות באופן אישי.

זרי פרחים בירושלים , חיפה, תל אביב וכל עיר אחרת, הם אומנות. לא סתם מי שמתחיל לעבוד בחנות פרחים כדאי שיעבור הדרכה של איך לעצב זר פרחים. ובכלל, בדרך כלל לוקחים עובדים חדשים לחנויות פרחים רק אם יש להם ניסיון בעיצוב זרי פרחים; לא כי זו עבודה קשה, אלא משום שזו עבודה שדורשת יצירתיות ועין טובה ליופי ואסתטיקה.

משום שרובנו לא ממש מבינים גדולים בעיצובי פרחים, טוב לדעת שיש את המוכרנים המנוסים שיעזרו לנו בבחירת הפרחים וסידור הזרים. עבור גברים, המוכרנים הם ממש מצילי חיים, שכן לגברים אין מושג מה נחשב יפה ומה לא, מה מרשים ומה נראה זול וכן הלאה. אם לא יהיה מי שיעזור להם, הם יהיו אבודים.

בשורה התחתונה, עדיף שניתן למעצבי הפרחים בחנויות לבחור עבורנו את עיצוב הפרחים ליום המיוחד או לאירוע שאליו אנחנו צריכים להגיע. לכל הפחות, שיתנו לנו כמה אופציות שנוכל לבחור מהן.

יש 2 תגובות על “בחירת עיצובי פרחים

  1. יש יותר מדי אופציות, ובאמת כדאי להשאיר את עניין הבחירה למנוסים בתחום, לא משנה מה האירוע

כתיבת תגובה