בחירת שמלות כלה ושמלות ערב לשושבינות

חתונה היא אירוע שהחתן והכלה מקווים שיעברו אותו רק פעם אחת בחיים, זה עם זו. האירוע דורש מהם להגיע להחלטות שונות ומשונות, ובין החשובות נמצאת בחירת שמלת הכלה והשמלות לשושבינות.

עיצוב שמלות כלה בצפון ועיצוב שמלות ערב הוא תחום מפותח וממשיך להתפתח, ולא רק במרכז אפשר למצוא אופציות טובות ואיכותיות. אבל לא משנה מה האיכות, הבחירה של השמלות, הן לכלה והן לשושבינות, צריכה להיעשות בהתאם למבנה הגוף של הנשים ובהתאם לאופי החתונה.

נתחיל עם שמלת הכלה, הלא הכלה היא האישה הכי חשובה בחתונה. בכל הנוגע לסגנון של השמלה והתאמה שלו לאופי החתונה, אין כאן התלבטות וקושי להחליט איזו שמלה היא הנכונה, שכן אופי החתונה מלכתחילה נבחר לפי הטעם האישי של הכלה, כך שהשמלה באופן אוטומטי תתאים.

אבל כשזה מגיע למבנה הגוף, רוב הכלות לא יודעות מה מחמיא להן ומה לא. עיצוב שמלות כלה בצפון מציע הרבה גזרות שהכלות לעתיד יכולות לבחור מהן, והרבה נשים עלולות לבחור בשמלות כלה שיפות בעיניהן אך לא מתאימות להן.

הדבר נכון גם לגבי השושבינות. עיצוב שמלות ערב בצפון מציע מגוון רחב של גזרות, ולא כל אחת יכולה להתאים לשושבינות. ולשושבינות מתווסף גם הקושי להתאים את השמלה הנבחרת לכל השושבינות כך שתתאים לאופי של כל אחת. לדוגמא, שמלה רומנטית עם הרבה תחרה לא ממש תתאים למישהי שרגילים לראות אותה בסגנון גראנג' "מלוכלך", וככל הנראה אותה שושבינה גראנג'ית לא תרגיש בנוח בשמלה הרומנטית.

אז בוא נעשה סדר. קודם כל, הן הכלה והן השושבינות צריכות ללבוש שמלה בהתאם למבנה הגוף, כך שהשמלה תחמיא להן. יש אינספור כתבות על תורת הלבוש בהתאם למבנה הגוף שאפשר ללמוד מהן מה מתאים לאיזה מבנה.

ובכל מה שקשור לסגנון האישי, לכלה, כאמור, זה פשוט לבחור מה היא אוהבת. אבל בשביל השושבינות שלה, כדאי שתבחר שמלה שהיא תוכל לשנות אותה כך שתתאים לכל אחת מהשושבינות. כדאי לבחור שמלה שאת הבסיס שלה אפשר לשנות די במהירות, כך שאם למישהי יש חזה גדול, למשל, והשמלה הנבחרת היא סטרפלס, אפשר יהיה להוסיף כתפיות או שרוולים קצרים שיחזיקו את החזה במקומו וכך השושבינה תרגיש בנוח ותיראה טוב.

זה לא נורא אם השושבינות לא נראות בדיוק אותו דבר, כל עוד רואים שמדובר באותה השמלה לאחר שינויים.