ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

למרות מה שנהוג לחשוב, נשים בהריון לא מוכרחות לחכות בבית לרגע הגדול ולהכין את הקן. כיום, נסיעה לחו"ל היא בהחלט אפשרית ומעשית כל עוד היא מלווה בנקיטת אמצעי הזהירות המתאימים ורכישת ביטוח הנסיעות המתאים. כאשר רוכשים את ביטוח הנסיעות לחו"ל, יש לוודא כי מדובר בביטוח מותאם לנשים בהריון המכסה את כל האפשרויות. לפני שנמשיך נציין כי כל ביטוחי הנסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון מוענקים אך ורק עד לשבוע השלושים ושניים. מסיבות רפואיות ברורות, חברות הביטוח לא יאפשרו רכישת פוליסה אחרי השבוע השלושים ושניים. כעת נסקור את אפשרויות הרכישה של ביטוח נסיעות עבור נשים בהריון.

רכישת הפוליסה המתאימה

ביטוח נסיעות איכותי יכלול תמיד אפשרות הרחבה עבור נשים בהריון. הרחבה שכזאת תאפשר את התאמת הביטוח כך שטיפולים רפואיים, מעקב ולידה מוקדמת או טיפול חירום יהיו מכוסים בפוליסה. שוב, יש לציין כי כל פוליסות הביטוח מוגבלות עד לשבוע השלושים ושניים. משום כך, אם רכשתן ביטוח רפואי ואתן שוהות בחו"ל מספר חודשים, תתבטל פוליסת הביטוח בצורה אוטומטית כאשר תגיעו לשבוע השלושים ושניים של ההריון. הביטוח הרפואי יכסה הוצאות של אשפוז והטסה רפואית, כאשר השאיפה היא תמיד לחזור לישראל על מנת לבצע שם את תהליך הלידה. במקרים דחופים, תכסה הפוליסה טיפול באשה ההרה ואף בתינוקה בחו"ל. כמובן, שלפני שאתן רוכשות את הפוליסה חשוב מאוד לעיין בכל הסעיפים ולוודא כי כל הכיסויים הדרושים כלולים. אל תהססו לפנות לחברת הביטוח על מנת לברר לעומק כל מה שאינכן מבינות. עדיף "לנדנד" ולהיות בטוחות מאשר לגלות בחו"ל שהפוליסה אינה מכסה את הטיפול הנדרש לכן.

התייעצות עם הרופא המטפל

לפני שמחליטים על הנסיעה ולפני רוכשים את פוליסת הביטוח המתאימה, כדאי מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל. גם אם אתן לפני השבוע השלושים ושניים הרי שכל הריון שונה ממשנהו ולעיתים, כאשר מדובר בהריונות של סיכון גבוה, הנסיעה אינה מומלצת. אם לא מדובר בהריון ראשון, יתכן שהרופא המטפל שלכן יסקור את היסטוריית ההריון הקודם על מנת להחליט אם כדאי לערוך את הנסיעה. במקרים מסוימים יוכל הרופא המטפל גם להמליץ לכן על ביטוח נסיעות מתאים ועל סעיפים שיש להתעכב עליהם בפוליסת הביטוח.

כתיבת תגובה